Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزیده‌ای از پست‌های هنرمندان در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید.

به گزارش شریان نیوز،رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

مسعود ده‎نمکی، کارگردان شناخته شده سینما و تلویزیون با انتشار ویدئوی کوتاهی از سینمایی «اخراجی‎ها» از مخاطبان خواست برای مهران رجبی، چهره محبوب سینما و تلویزیون که اخیرا به کرونا مبتلا شده و در بیمارستان بستری است دعا کنند.

"برای سلامتی و شفای دوست عزیزمان مهران رجبی دعا و حمدی قرائت کنیم"

 

علی زندوکیلی، خواننده پرطرفدار کشور در زمینه موسیقی سنتی ، با انتشار تصویری از خود در صفحه اینستاگرامش نوشته است:

" آه ای دل دلگیر من
ای آه دامن گیر من
مرا بگیر از این تکرار
به عاشقانه ها بسپار "

 

مژده لواسانی، مجری با سابقه برنامه‌های تلویزیونی به مناسبت فرارسیدن ماه صفر، دعای این ماه را در صفحه‌اش منتشر و به مردم توصیه کرد صدقه دادن را در چنین روزهایی فراموش نکنند.

 

شاهرخ استخری، بازیگر نسبتا کم کار سینما و تلویزیون، تصویری از خود و دخترش پناه را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

رضا بهرام، خواننده پرطرفدار موسیقی سبک پاپ، دقایقی پیش تصویری جدید از خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

 

هادی حجازی فر، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون، تصویری قدیمی از خود را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

 

شاهین جمشیدی، مجری برنامه‎های تلویزیونی صدا و سیما، با اشاره به اقدام ناپسند برخی رانندگان و ورود به طرح ترافیک با پلاک‎های پوشانده شده که نوعی دزدی و حق الناس به شمار می‎رود، تصویری را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

 

ارشا اقدسی، هنرپیشه و بدلکار مشهور ایرانی، تصاویری از پشت صحنه حضورش در یکی از تبلیغات تلویزیونی را به اشتراک گذاشت.

 

مرجانه گلچین نیز با انتشار تصویری از مهران رجبی در صفحه‎اش از مردم خواست برای بهبودی حال او و تمام بیماران دعا کنند.

 

منبع: شریان

کلیدواژه: سینما و تلویزیون مهران رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۲۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفت‌وگوی تلفنی با این هنرمند با سابقه کشورمان از سلامتی کامل او خبر داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند.

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است. آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. نخستین تجربه تصویری او، بازی در تله تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» بود که در سال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

همچنین اولین تجربه سینمایی آقاجانی بازی در فیلم سینمایی «جرس» برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در سال ۵۸ فیلمبرداری و در سال ۶۷ به نمایش درآمد. آقاجانی یکی از بازیگران منتخب‌ حمید سمندریان در تنها ساخته سینمایی‌اش «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد که آقاجانی در آن شرکت کرد و انتخاب شد و بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد. وی همچنین در فیلم‌های «آب‌نبات چوبی»، «دو عروس»، «میگرن»، «گواهینامه» و «به همین سادگی» نیز بازی کرده است.

کد خبر 6085401 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • هنرمندان مازندرانی به عیادت مش فتاح رفتند
  • چرا «نون خ» و «زیرخاکی»، «پایتخت» نشدند؟!
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • خاطره بامزه جواد رضویان از فحش دادن رضا عطاران به مهران غفوریان (فیلم)
  • جنجالی که «نماوا» به پا کرد
  • عیادت هنرمندان مازندرانی از پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • واکنش جالب مردم به معمای گزارشگر تلویزیون ؛ آن چیست که سبز است ... + فیلم
  • شهید خردسال در قاب «آن دو»/ رونمایی از پوستر فیلم