Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@18:10:44 GMT

گزارش AFC از برد پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۰۲۲

گزارش AFC از برد پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به برد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و رقابت سخت در این گروه اشاره کرد.

به گزارش شریان نیوز،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بازی پرسپولیس مقابل التعاون و برتری مقابل این تیم عربستانی اشاره کرد. بعد از برتری 4 بر 2 الشارجه مقابل الدوحیل، صرف‌نظر از نتیجه هر دو تیم التعاون و پرسپولیس منتظر بازی پنجم خود برای صدرنشینی و صعود به مرحله بعدی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 



در ابتدای مسابقه توپ بیشتر وسط زمین در جریان بود. پرسپولیس اواخر نیمه اول زمانی که عیسی آل‌کثیر پاس احسان پهلوان را گرفت، نزدیک بود دروازه حریف را باز کند اما این موقعیت تبدیل به گل نشد.

نماینده ایران نیه دوم را قدرتمندانه شروع کرد. آنها فشار را به دروازه حریف بیشتر کردند تا با اشتباه مدافع برزیلی و با خطا روی آل‌کثیر، خطای پنالتی اعلام شود. بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس موفق شد دروازه حریف را باز کند تا این تیم بازی را با برد به پایان برساند.

این نتیجه باعث شد تا پرسپولیس با امتیاز بیشتر بالاتر از التعاون در جدول گروه C قرار بگیرد. نماینده عربستان هم در رده دوم قرار گرفت و الدوحیل هم با امتیاز برابر در جایگاه سوم ایستاد. الشارجه دیگر تیم این گروه هم چهارم شد.

2 روز آخر مسابقات شاهد رقابت شدید در گروه C خواهیم بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ همانطور که علیرضا بیرانوند در پرسپولیس بی جانشین به نظر می‌آید سیدحسین حسینی هم تقریبا در استقلال همین وضعیت را دارد. آخرین باری که استقلال بدون حسینی به میدان رفت، بازی هفته پایانی فصل گذشته مقابل تراکتور بود که ریکاردو ساپینتو، سینا سعیدی‌فر را جانشین حسینی درون دروازه کرد و آبی‌ها در آزادی سنگین‌ترین شکست تراکتور و پرگل‌ترین پیروزی خود را در تاریخ لیگ برتر رقم زدند.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

حالا هم دقیقا همان اتفاق برای استقلال در حال رخ دادن است؛ البته الان ۳ امتیاز بازی با تراکتور اهمیت زیادی برای شاگردان جواد نکونام دارد و غیبت احتمالی حسینی اتفاق نگران کننده ای برای آبی ها خواهد بود. سیدحسین حسینی پس از اظهاراتی که در پایان بازی با شمس آذر قزوین داشت، با محرومیت یک جلسه‌ای از سوی کمیته انضباطی روبرو شد تا دیدار هفته بیست ‌و پنجم مقابل تراکتور را از دست بدهد. حالا با محرومیت حسینی، یک فرصت اجباری نصیب محمدرضا خالدآبادی شده تا در تبریز درون دروازه آبی‌ها قرار بگیرد.

خالدآبادی فصل گذشته یک سال درخشان را در هوادار پشت سر گذاشت و به عنوان پدیده دروازه‌بانی ایران راهی استقلال شد. با این حال به دلیل حضور سیدحسین حسینی در ترکیب اصلی، خالدآبادی فقط در دو بازی دوستانه برای استقلال به میدان رفته و قطعا غیبت حسینی و قرار گرفتن او در بازی حساس مقابل تراکتور تاحدودی می تواند برای آبی‌ها نگران کننده باشد. باید دید شاگردان نکونام می توانند با دروازه‌بان جوان خود سومین شکست متوالی را برای تراکتور را رقم بزند یا نه. البته اگر عملکرد خالدآبادی هم مثل امیررضا رفیعی دروازه‌بان دوم پرسپولیس باشد قطعا اتفاق خوبی برای استقلال رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228189 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • حمله به دروازه در تمرین پرسپولیس بدون کاپیتان
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • نجات دروازه سویا توسط سرخیو راموس در بازی مقابل مایورکا / فیلم
  • مقاومت سنگربان بولونیا مقابل سردار آزمون شکست