Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار غلام نبی کوهکن روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته مقدس از سوم خرداد آغاز و هر هفته برنامه‌های مناسبتی ویژه‌ای در سراسر سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

وی با اشاره به ابلاغ وزارت کشور برای ورود همه سازمان‌ها در گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: استانداران مسوول ستاد هفته دفاع مقدس معرفی شدند و همه سازمان‌ها برای به نمایش گذاشتن چهل سال اقتدار نظام، عملکرد همه بخش‌های دولتی و دستاوردهای مجموعه وزارت کشور در این هفته تبیین خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان با اشاره به برنامه‌های مختلف در ۴۳ هفته از سوم خرداد تا پایان سال گفت: مهمترین برنامه‌های گرامیداشت دفاع مقدس در این هفته برگزار خواهد شد که با توجه به شرایط اپیدمی کرونا بر استفاده بیشتر از فضای مجازی، رسانه و فضاسازی مناسب شهرها تاکید شده است.

وی با اشاره به مهمترین ویژه برنامه‌ هفته دفاع مقدس امسال تصریح کرد: روز دوشنبه ۳۱ شهریور، میزبانی یادگاران دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی ویدئوکنفرانسی رهبر معظم انقلاب با رزمندگان و تقدیر از یک میلیون رزمنده دفاع مقدس در سراسر انجام خواهد شد.

کوهکن ادامه داد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است که در این زمینه نمایشگاه ثابت دستاوردهای دفاع مقدس و تبیین نقش نیروهای مسلح در مجموعه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان به معرض دید شهروندان قرار خواهد گرفت.

 وی اظهارداشت: آذین‌بندی محیط برای سازمان‌ها و ادارات، پرداختن به عملیات بزرگ شکست حصر آبادان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، گرامیداشت روز جوانان و سربازان در روز اول مهر در همه یگان‌های نیروهای مسلح،راه اندازی بیمارستان‌های صحرایی در سراسر سیستان و بلوچستان با همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رونمایی از یادمان‌های شهدای گمنام و کتاب‌های حوزه دفاع مقدس، عطرافشانی مزارشهدا، برگزاری یادواره‌های گرامیداشت شهدا(روحانی، وحدت و سلامت)، نشست‌های مختلف رزمندگان و بازگویی عملیات‌های دفاع مقدس و نشست فرمانده‌هان در برنامه‌های زنده صداو سیما از جمله برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سیستان و بلوچستان است.

                                                       

برچسب‌ها بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس پروندهٔ خبری چهلمین سال دفاع مقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس اخبار کنکور سیستان و بلوچستان هفته دفاع مقدس دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج گفت: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت برنامه افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی، ظهر امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج که با محوریت روز سنندج برگزار شد، اظهار کرد: روز ششم اردیبهشت در تقویم محلی به نام روز سنندج (روز سنه) نامگذاری شده است که به دلیل اهمیت این موضوع یک هفته را به آن اختصاص داده‌ایم.

وی افزود: برنامه‌های فرهنگی متنوعی برای این هفته در نظر گرفته شده که سازمان فرهنگی شهرداری و شورای شهر مجری اصلی و دبیرخانه برنامه‌ها هستند اما دستگاه‌های فرهنگی نیز در این هفته برنامه‌هایی را دارند و با ما همکاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: ۱۹ عنوان برنامه در بخش‌های مختلف برای گرامیداشت روز سنندج در نظر گرفته است که روز ششم اردیبهشت برنامه افتتاحیه این هفته در پردیس سینما بهمن سنندج برگزار خواهد شد.

رضایی ادامه داد: نمایشگاه خوشنویسی و حضوری نویسی، رونمایی از کتاب حوزه موسیقی، برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و نمایشگاه کتاب، اجرای گروه‌های موسیقی و تئاتر، برپایی کارگاه نقاشی و برگزاری دومین جشنواره ورزش پهلوانی از جمله‌های برنامه‌های این هفته است.

وی اضافه کرد: اجرای مراسم مولودی‌خوانی سنتی و خانقاهی سنندج، اکران فیلم کارگردانان سنندجی در پردیس سینما بهمن سنندج، برگزاری همایش مستوره اردلان، دومین جشنواره ملی عکاسی و نمایشگاه پوستر از جمله دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته سنندج است.

به گزارش ایمنا، نمایندگان سایر ادارات و اعضای حاضر در این جلسه به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های هفته گرامیداشت روز سنندج پرداختند.

کد خبر 746946

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در گرامیداشت روز «سنندج»
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • اجرای ۱۹ عنوان برنامه در هفته گرامیداشت روز سنندج
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • معرفی و دانلود بهترین طرح‌های بکگراند دفاع مقدس
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ