Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@14:13:17 GMT

اجرای پویش تجربه نگاری دفاع مقدس در اردبیل

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۱۰۲

اجرای پویش تجربه نگاری دفاع مقدس در اردبیل

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در راستای بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس را تشریح کرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل برگزاری پویش خاطرات جنگ و دفاع مقدس را از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: تجربه نگاری، کارگاه خاطره نویسی، رویداد پردازی، تولید عکس و محتوا در هفته دفاع مقدس طی فراخوان اجرا و نفرات برتر تجلیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری برنامه قرآنی تلاوت نور در مساجد اشاره کرد و گفت: رزمندگان دفاع مقدس در هر شرایط و فرصتی دل به آیات قرآن کریم می‌سپردند و با گرفتن نیرو از وعده‌های الهی و با سلاح ایمان، کاری کردند که در تاریخ ماندگار شد. لذا در راستای تبیین اهمیت معارف قرآن در بین مردم مخصوصاً نسل جوان، مراسم تلاوت نور در مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جعفرزاده به برگزاری مراسم گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در اردبیل اشاره کرد و افزود: برنامه سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در قالب ویدئو کنفرانس همزمان با سراسر کشور در محل سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان، ویژه کارکنان این اداره پخش خواهد شد و در ادامه این مراسم از رزمندگان، جانبازان و خانواده شهدا تجلیل به عمل می‌آید.

وی نواخته شدن زنگ مقاومت در مدارس علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد و گفت: همزمان با دیگر مدارس استان، زنگ مقاومت در مدرسه علوم و معارف اسلامی صدرای اردبیل و مشگین شهر با هدف آشنا کردن دانش آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس نواخته می‌شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه دداد اطلاع‌رسانی به روحانیون و مبلغین در زمینه پرداختن به موضوع دفاع مقدس در منابر و مساجد، بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس و حضور در مقبره شهدای گمنام، دعوت از روحانیون مستقر و مبلغین به‌عنوان راهبران تبلیغ در نشست نمایشگاه دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

وی در پایان به فراخوان مسابقه فرهنگی کتاب با موضوع سلام بر ابرهیم اشاره کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی Ardabilpl.ir تا تاریخ ۵ مهر ماه در این مسابقه شرکت کنند.

کد خبر 5027836

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری دفاع مقدس مسابقه کتابخوانی مقام معظم رهبری ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی گرگان اردبیل خطبه های نماز جمعه کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مراسم احیا شب های قدر در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم معنوی و پر فیض شب‌های قدرهمچون سال‌های قبل در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه و با همکاری هیات انصارالحسین (علیه السلام) از ساعت ۲۲:۳۰ الی ۳ بامداد با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار خواهد شد.

ضمنا حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت می‌باشد و همچنین امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد نیز فراهم است.

زمان: ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳
مکان: مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی است.

دیگر خبرها

  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • سخنرانی رئیس جمهور در مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام راحل
  • «محفل امام حسنی ها» بیانگر ضرورت تدوین برنامه های قرآن محور
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • دیدار با جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در تکاب
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود