Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مجاهدان و آزادگان شاخص قزوینی امثال شهید عباس بابایی، حسین لشگری و علی‌اکبر ابوترابی سرمایه‌های معنوی و رویش‌های ایام‌الله دفاع مقدس انقلاب اسلامی هستند. - اخبار استانها -

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه ما در آستانه دومین چهل سالگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم، اظهار داشت: ملت ایران نخستین چهل سالگی را در رابطه با اصل انقلاب اسلامی تجربه کرده و در چندین روز آینده وارد چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس خواهیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: واقعه مهم دفاع مقدس در سال‌های اول انقلاب تحت‌الشعاع اصل پیروزی انقلاب قرار گرفته بود و جای دارد تا امروزه بیشتر به این حادثه باعظمت تاریخ انقلاب اسلامی ایران توجه و پرداخته شود.

عابدینی با اشاره به اینکه خداوند متعال در قرآن کریم می‌فرماید: "وَذَكِّرْهُمْ بِأَيَّامِ اللَّهِ"، گفت: عملیات‌هایی چون بیت‌المقدس، فتح‌المبین و مرصاد برای ملت ایران ایام‌الله بوده همچنین فرهنگ جبهه و جهاد تداعی‌گر روزهای مقدس دفاع مقدس برای ما هستند.

امام جمعه قزوین: مدیران اجرایی باید مقابل زیاده‌خواهی‌ها قدرت ایستادگی داشته باشندجانشین فرمانده سپاه قزوین: دفاع مقدس خودباوری ملت قهرمان ایران را بالا بردبیش از 80 برنامه فرهنگی در هفته دفاع مقدس در قزوین برپا می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان قزوین عنوان کرد: سردار سلیمانی فرزند ایام‌الله حماسه و مقاومت است؛ شهید ابومهدی‌المهندس، این مجاهد اهل عراق و شیعه آل پیامبر(ص) دقیقا در ایام دفاع مقدس برای جبهه ایران اسلامی فرزند ایام‌الله به حساب می‌آید. 

وی خاطرنشان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم همگی بتوانیم در مسیر ارزشمند و باشکوهی که با خون امام حسین(ع)، ولایت خدا، پیامبر(ص)، امیرالمومنین و اولاد ایشان شکل گرفته و امروزه پایه‌های مقاومت اسلامی در سراسر جهان به حساب می‌آیند، ما نیز نقش ارزنده‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنگ استانداری قزوین جنگ استانداری قزوین ایام الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است

فرمانده سپاه استان قم، گفت: فعالیت جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی در ایام نوروز و با زبان روزه همانند دوران دفاع مقدس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازقم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) استان قم با حضور در روستاهای قلعه‌چم، علی‌آباد و خلج آباد از توابع این استان، از فعالیت گروه‌های جهادی در ایام نوروز بازدید و از جهادگران تقدیر و تشکر به عمل آورد.

فرمانده سپاه استان قم در این بازدید ضمن خداقوت به جهادگران عرصه‌ سازندگی و محرومیت‌زدایی، فعالیت جهادگران در ایام نوروز را همانند دوران دفاع مقدس دانست.

وی گفت: جهادگرانی که در تعطیلات نوروزی و با زبان روزه جهاد می‌کنند، قطعا دفاع مقدسی را در این برهه‌ سخت اقتصادی رقم می‌زنند که کاملا ستودنی و قابل ستایش است.

موحد بیان کرد: حرکت زیبای جهادگران در شروع سال جدید و همزمان با ماه رمضان برکتی را در زندگی آنها ایجاد می‌کند که برای خودشان قابل لمس خواهد بود.

فرمانده سپاه استان قم در جمع جهادگران به ارتباط آنها با همدیگر در ایام جهاد اشاره و بیان کرد: در این اردوها شما جهادگران ضمن خدمت به مردم و ارتباط‌گیری با همدیگر به خدمت خود نیز در آمدید، چون این جهاد قبل اینکه خدمت‌رسانی به مردم باشد در واقع خدمت‌رسانی به تزکیه خودتان است و باید قدر لحظات زیبای جهاد و عهد خدمت در سازندگی را بدانید تا قبل ساختن آن خانه‌ محروم و آن مدرسه، خودتان ساخته شوید.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، عمرانی، پزشکی که جهادگران در ایام پر شور و نشاط نوروز در راستای جهاد و خدمت با همدلی انجام می‌دهند خدماتی است در جهت محرومیت‌زدایی که ستودنی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت جهادگران در ایام نوروز همانند دفاع مقدس است
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم پرفیض شب های قدر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • راهیان نور ابزار تبیین دوران دفاع مقدس است
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس