Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@13:36:14 GMT

نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۱۷۳

نتایج اولیه کنکور سراسری اعلام شد

رویداد۲۴ کارنامه نتایج اولیه کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org منتشر شد.

داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود نتیجه را مشاهده کنند.

زمان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز از دوم تا پنجم مهرماه است.

جزئیات انتخاب رشته از اینجا قابل دسترسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسامی نفرات برتر آزمون سراسری سال ۹۹ در ۵ گروه آزمایشی به شرح زیر است:

در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ابوالفضل حاجی محمد حسین کاشی از تهران، ایلیا هاشمی راد از تهران، علی انصاری از مشهد، آرمین ثقفیان از اصفهان، سروش شرافت بفروئی از یزد، ملیحی کسری از ساری، محمد مولوی سرند از فردوس، مهرداد میلانلو از لاهیجان، محمد مهدی حیدری نسب از زابل و مهدی سعادت بخت از تهران به ترتیب رتبه‌های یک تا ۱۰ را کسب کردند.

در گروه آزمایشی علوم تجربی به ترتیب سید امیر سید شنوا از اردبیل، رامین آزادی از تهران، محمد تیموری ماسوله از گرگان، سپهر اسلامی از تهران، علی مولائی از ارومیه، شهریار سلمانی از گرگان، سارا احمدی از تهران، علی چیت ساز از شیراز، مهراب شادی دیزناب از تبریز و در نهایت محمد مهدی قلی زاده از بابل رتبه‌های یک تا ۱۰ را از آن خود کردند.

در گروه آزمایشی علوم انسانی به تربیت مهدی محمد ثمر از ارومیه، علی رضا چابیان از آمل، مریم اکبری سریزدی از کرج، محسن سیاه مرد از خمینی شهر، حسین تندرو از تهران، نازنین زهرا افشار از قزوین، مهدی ضیائی آذرخورانی از شهرضا، فاطمه برات نژاد از قائنات و محمد قاسمی از مشهد نیز رتبه‌های یک تا ۱۰ را بدست آورند.

در گروه آزمایشی هنر نیز روژینا آزادی از تهران، حانیه منصوری نهجیری از اصفهان، سارینا خلیلی از تهران، کیانا خزچین از تهران و مینا معیری از تهران نیز موفق به کسب رتبه‌های یک تا پنجم این گروه شدند.

در نهایت کیان بهادری از شمیرانات، مهساسادات موسوی مهر از دماوند، انیتا محمدی از اصفهان، رضا ابراهیمی از سبزوار و در نهایت صدرا فدائی از لاهیجان نیز رتبه اول تا پنجم گروه آزمایشی زبان را از آن خود کردند. لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک برچسب ها: رویداد24 ، کنکور سراسری ، نتایج کنکور سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کنکور سراسری نتایج کنکور گروه آزمایشی رتبه های یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور

به گزارش خبرنگار مهر، آزمون سراسری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور از صبح پنجشنبه همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی در حوزه‌های امتحانی مازندران آغاز شد.

محمد عباس نژاد نماینده سازمان سنجش در مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب مازندرانی در نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها شرکت دارند و نوبت اول آزمون سراسری دانشگاه‌ها روزهای پنجشنبه ۶ و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور در ۱۷ شهرستان و ۱۹ حوزه امتخانی در استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی پنج هزار و ۲۸۸ داوطلب مازندرانی شرکت دارند در آزمون گروه علوم انسانی هم که صبح پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار می‌شود ۱۰ هزار و ۷۵۳ داوطلب مازندرانی شرکت می‌کنند.

نماینده سازمان سنجش در مازندران تصریح کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان‌های خارجی عصر پنجشنبه ۶ اردیبهشت برگزار خواهد شد. در گروه هنر یک هزار و ۷۱۰ داوطلب و در گروه زبان‌های خارجی ۳ هزار و ۳۲۷ داوطلب از مازندران حضور خواهند داشت.

عباس نژاد خاطر نشان کرد: در آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح جمعه ۷ اردیبهشت در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد ۱۷ هزار و ۴۳۲ داوطلب مازندرانی در جلسه آزمون حاضر خواهند شد.

وی افزود: ۶۰ درصد داوطلبان مازندرانی در مرحله اول آزمون سراسری زن و ۴۰ درصد مرد هستند.

کد خبر 6088287

دیگر خبرها

  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند
  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • کنکور سراسری سال۱۴۰۳ در قم آغاز شد
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • رقابت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳