Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:58:25 GMT

واحدهای درسی نودانشجویان شهید بهشتی کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۲۹۴

واحدهای درسی نودانشجویان شهید بهشتی کاهش می‌یابد

سعدالله نصیری قیداری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا با اشاره به اقدامات انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: این برنامه ریزی و کاهش واحدهای درسی برای این است که کیفیت ارائه دروس نیز حفظ شود. زمان حضور نودانشجویان در کلاس ها ۱.۵ برابر شده است تا تمام مبانی درسی آنها با کیفیت و حجم مطلوب ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: دانشجویان تازه ورود به مدت یک تا دو هفته با سیستم هتلینگ در خوابگاه ها حضور پیدا می کنند و تمام جوانب از نظر ماسک، مواد ضدعفونی کننده و ناظران سلامت در نظر گرفته شده است تا سلامت دانشجویان تضمین شود.

نصیری قیداری افزود: برنامه ریزی های امسال با سال های گذشته متفاوت است؛ به عنوان مثال خوابگاه ها با ظرفیت حدود ۴۰ درصد فعال هستند و جمعیت اتاق های ۴ نفره به ۲ نفر و اتاق های سه نفره به یک نفر کاهش یافته است.

رییس دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: یک سازوکار هتلینگ در نظر گرفته ایم که دانشجویان در خوابگاه ها اسکان موقت شوند همچنین برخی اتاق ها را نیز به دانشجویانی اختصاص داده ایم که می خواهند به صورت موقت در دانشگاه حضور داشته باشند و فعالیت هایی درباره پروژه های پژوهشی، ارائه رساله و پایان نامه ها دارند.

نصیری قیداری درباره برنامه ریزی های انجام شده در خصوص نودانشجویان گفت: برنامه ریزی شده تا دانشجویان تازه ورود به مدت یک تا دو هفته در دانشگاه حضور پیدا کنند. در دانشگاه شهید بهشتی هزار و ۶۰۰ دانشجوی تازه ورود خوابگاهی در کنار دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند، پذیرش می شوند و تقسیم بندی کرده ایم که در طول ترم در دانشگاه و خوابگاه حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: کلاس های دانشجویان از ۲۲ شهریور ماه آغاز شده است و دانشجویان نوورود از ابتدای آبان ماه در دانشگاه حضور می یابند.

برچسب‌ها ویروس کرونا بازگشایی دانشگاه ها دانشگاه شهید بهشتی سعدالله نصیری قیداری پروندهٔ خبری بازگشایی مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بازگشایی دانشگاه ها دانشگاه شهید بهشتی ویروس کرونا بازگشایی دانشگاه ها دانشگاه شهید بهشتی اخبار کنکور نصیری قیداری برنامه ریزی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه سه شنبه در نخستین جلسه برنامه ریزی دومین کنگره چهار هزار شهید گلستان، شهدا را سرمایه‌های بزرگ جامعه اسلامی دانست و اظهار کرد: اقتدار امروز کشور مرهون خون پاک و مطهر شهیدان است.

وی از برگزاری دومین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان خبر داد و افزود: طی برنامه ریزی های انجام شده این مراسم در نیمه دوم سال ۱۴۰۴ برگزار می‌شود که در حال حاضر ستاد این اجلاسیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

استاندار گلستان شهدا استان را نماد وحدت در کشور دانست و گفت: اینها جز سرمایه‌های معنوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آیند و توانستند افتخارات بزرگی را برای این آب و خاک رقم بزنند.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این مراسم تا کنون حدود ۲۵۰ برنامه پیش بینی شده است، افزود: با توجه به اهمیت برگزاری این مراسم نیاز است استان گلستان نیز با استفاده از ظرفیت‌های گوناگون نسبت به تأسیس ساختمان دبیرخانه دائمی کنگره چهار هزار شهید اقدام کند.

کد خبر 6087106

دیگر خبرها

  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • لزوم توجه ویژه مسوولان مرکزی به خوابگاه دانشجویان متاهل
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • نظام تعلیم و تربیت در کشور نیازمند کیفیت‌بخشی است
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • امتیاز پژوهشی تألیف کتب درسی بدست اعضای هیئت علمی افزایش می‌یابد