Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سید حشمت‌الله صمیمی‌دوست معاون اقتصادی استاندار گفت: این واحد تولیدی در سال گذشته نیز یک میلیون دلار روغن موتور تصفیه شده نیز به خارج از کشور صادر کرد.

صمیمی‌دوست با بیان اینکه این محموله به کشور افغانستان صادر شد افزود: واحد آریا پالایش تنها واحد تولید کننده تصفیه روغن موتور در جنوب کشور است که صادرات خوبی را از گمرک استان انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از رفع موانع برای صادرات محصولات و فراورده های نفتی از گمرک استان خبر داد و بیان کرد: هم اکنون گمرک تخصصی ویژه صادرات فراورده های نفتی در استان راه اندازی شده و از این پس فراورده های نفتی تولید استان از این گمرک صادر می شوند.

او با تاکید بر حمایت همه جانبه از این واحدها افزود: تسهیلات سرمایه در گردش به منظور ارتقاء ظرفیت تولید و اشتغال به این واحدهای تولیدی ارائه می شود.

صمیمی دوست گفت: با استقرار گمرک تخصصی در مرکز استان علاوه بر افزایش صادارت، محصولات صادراتی نیز متنوع خواهد شد.

گفتنی است میزان صادرات کالا از طریق گمرک این استان امسال ۴۷۷ هزار تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی حدود ۶۴ درصد رشد داشته است.

 پودر و عصاره شیرین بیان، محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، محصولات صادراتی مزایده ای متعلق به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان از طریق گمرک استان به کشورهای مختلف از جمله آلمان، عراق، فرانسه، آفریقای جنوبی و سوئیس صادرات شده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادرات کالا صادرات غیر نفتی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • ارزش دلاری صادرات گمرک لرستان ۱۵۴ درصد افزایش یافت
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • افزایش ۲۴درصدی ارزش صادرات از گمرک جلفا
  • چشم انداز روشن صادرات در خراسان شمالی
  • لیست محصولات عطاری شامل چیست؟
  • سال گذشته چه میزان فراورده نفتی در خراسان جنوبی توزیع شد؟
  • تعداد جایگاه های عرضه سوخت کردستان به ۹۱ باب افزایش یافت
  • اختصاص پنج هزار میلیارد ریالی مسئولیت اجتماعی نفتی‌ها در شیراز
  • شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی: مردم نگران نباشند سوخت به اندازه نیاز تأمین است
  • مدیر عامل پخش فراورده های نفتی: مردم نگران تامین بنزین نباشند