Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، خواجه ای مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: بر اساس ماده ۱۱۴ قانون برنامه ششم توسعه این طرح به منظور ایجاد تحول در روستا‌های دارای بافت با ارزش معماری اجرا می‌شود.
او افزود: این ۷ روستا شامل درسجین، قلعه و روستای قوزلو، خورجهان، انجلین، جزیمق و لار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خواجه‌ای درباره روند اجرای این طرح گفت: هم‌اکنون این طرح در روستای درسجین، قلعه و روستای قوزلو فاز یک آن اجرا شده است.

او ادامه داد: این طرح برای روستای خورجهان در دست تهیه همچنین روستا‌های انجلین، جزیمق و لار مصوب دفتر مرکزی بنیاد مسکن بوده است که در صورت تامین اعتبار مطالعات آن آغاز می‌شود.

تهیه و اجرای طرح بهسازی و احیای بافت‌های باارزش روستایی، سبب احیای معماری بومی و بافت روستاها، جذب گردشگران و ماندگاری مردم در روستا‌ها و تثبیت بنا‌های باارزش می‌شود.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیادمسکن انقلاب اسلامی جذب گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز زنجان؛ مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: پارسال ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال از مالیات اخذ شده با بررسی‌های صورت گرفته به مودیان تولیدکننده در استان برگشت داده شد.

شکوری افزود: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان دهنده تکریم ارباب رجوع است، تصریح کرد: موضوع برخی از این استرداد‌ها چندین سال طول کشیده بود ولی این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است، چرا که اگر چنین حمایت‌هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمد‌های استان زنجان از طریق مالیات تامین می‌شود، گفت سهم درآمد‌های مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت (هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمد‌های مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستا‌های فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحد‌های تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می‌شود به جامعه باز می‌گردد و صرف عمران و آبادانی شهر‌ها و روستا‌ها می‌شود.

دیگر خبرها

  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان کبودراهنگ
  • مراسم نذر باران در روستای کوریجان
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • صدور حکم تهیه نوشت افزار واقلام آموزشی جایگزین حبس در دادگاه کیفری ۲ ارومیه
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • پالنگان کردستان در رویای جهانی شدن
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است