Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حسابی شرایط پیچیده‌ای پیدا کرد. اکنون هر چهار تیم این گروه شانس صعود دارند. پرسپولیس که توانست دو بار تیم التعاون عربستان سعودی را شکست بدهد اکنون با 7 امتیاز در صدر جدول گروه است اما هنوز صعودش قطعی نشده  و دوشنبه شب یک مسابقه بسیار حساس با الدحیل قطر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی متمول که رامین رضائیان را هم در خدمت دارد. بازیکن اسبق پرسپولیس حالا مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. 

الدحیل یکی از تیم‌های پر امکانات فوتبال آسیاست ولی جمعه مقابل تیم الشارجه امارات شکست خورده است. پرسپولیس هم در دیدار برگشت با التعاون با انجام یک بازی منسجم، حرفه‌ای و با حوصله نشان داد که این تیم هنوز هم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی در آسیا باشد. سرخپوشان ایرانی البته دوشنبه شب کار سختی مقابل الدحیل دارند. این مسابقه را می‌توان فینال گروه دانست. تیم برنده شانس زیادی برای صدرنشینی و صعود قطعی خواهد داشت. هرچند مساوی هم برای پرسپولیس نتیجه‌ بدی در این بازی محسوب نمی‌شود. 

یحیی‌ گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس بعد از بازی با التعاون در مورد ترکیب تیمش گفت که به دلیل فشردگی مسابقات باید به بازیکنان استراحت کافی بدهم و اکنون باید دید که او چه ترکیبی را برای این مسابقه انتخاب خواهد کرد و آیا دوباره احمد نورالهی در بین یازده بازیکن اصلی سرخپوشان قرار می‌گیرد یا گل‌محمدی بازهم با ترکیبی جدید همه را شگفت زده خواهد کرد. قرمزپوشان در صورت پیروزی شانس دارند که صعودشان را یک هفته مانده به پایان مسابقات قطعی کند و بازی با الشارجه مسابقه تشریفاتی محسوب شود اما کار به این راحتی که روی کاغذ بیان می‌شود نیست. عبور از الدحیل می‌تواند کلید موفقیت‌های بعدی سرخپوشان در آسیا باشد.

مهدی بن‌عطیه ملی پوش مراکشی تیم الدحیل هم که در بازی قبل اخراج شده بود مقابل پرسپولیس غایب است و این هم یک خبر خوب برای پرسپولیس و هوادارانش می‌تواند باشد اما الدحیل دوجین از بهترین بازیکنان را در اختیار دارد از معزعلی گلزن گرفته تا علی عفیف و محمد مونتاری که البته جوانان ایرانی هم از نظر توانایی‌ فردی بازیکنان با کیفیتی هستند. این بازی فینال گونه را می‌توان دربی غرب آسیا هم دانست.

گروه C:

1- پرسپولیس ایران 7 امتیاز

2- االتعاون عربستان 6 امتیاز

3- الدحیل قطر 6 امتیاز

4- شارجه امارات 4 امتیاز

سپاهان به آسیا برمی‌گردد؟

تیم سپاهان با محرم نویدکیا نتوانست نتایج خوبی در لیگ قهرمانان بگیرد و دو شکست متوالی حاصل سرمربیگری نویدکیا درآسیا بود. مربی که می‌گفتند از ژن سپاهان است اما واقعیت آن است که دنیای بازیکنی با دنیای مربیگری تفاوت‌های زیادی دارد. سپاهان حالا بخت اندکی برای صعود دارد ولی در دنیای فوتبال هیچ چیز غیرقابل پیش بینی نیست. العین حریف دوشنبه شب سپاهان تیم قعرنشین گروه است که با روزهای خوبش کیلومترها فاصله دارد. سپاهان اگر بتواند العین را شکست بدهد می‌تواند به صعود امیدوار بماند و البته به کمی شانس هم نیاز دارد تا نتایج موردنظرش در دیگر دیدارهای گروه رقم بخورد. 

سپاهان به دنبال اولین برد اسیایی خود با محرم نویدکیا ست تا هوادارانش را خوشحال کند. در آسیا عیار واقعی تیم‌ها مشخص می‌شود زیرا در رقابت‌های بین المللی اتهام زنی بیمورد به سایر تیم‌ها برای نتیجه‌گرفتن معنا و مفهومی ندارد. در آسیا برد را به بها می‌دهند نه به بهانه! هر تیمی که زحمت بیشتری کشیده باشد و کادرفنی و بازیکنانش عملکرد بهتری داشته باشند می‌توانند پیروز شوند.

گروه D

1- النصر عربستان 10 امتیاز

2- السد قطر 8 امتیاز

3- سپاهان اصفهان 3 امتیاز

4- العین امارات یک امتیاز

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا رامین رضائیان پرسپولیس گل محمدی بن عطیه سپاهان نویدکیا پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سپاهان نویدکیا رامین رضائیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتسال ایران در سومین دیدار خود در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تایلند ۲۰۲۴ با پیروزی ۴ به صفر برابر کویت به عنوان تیم نخست از گروه D به مرحله یک چهارم پایانی صعود کرد.   تیم ایران که در این دیدار با ترکیب سعید مؤمنی، محمدحسین درخشانی، مسلم اولادقباد، سالار آقاپور و بهروز عظیمی مقابل حریف خود صف‌آرایی کرده بود بازی را با حملات پر دامنه آغاز کرد و در دقیقه ۸ بازی با نفوذ زیبای علی اکرمی و ضربه او که به مدافع برخورد کرد به گل اول دست پیدا کرد.    در دقیقه ۱۶ بازی باز هم فشار ایران و دفاع بسته کویت باعث شد که شلیک سالار آقاپور پس از برخورد به مدافع کویتی به گل تبدیل شود.   در حالیکه تنها دو ثانیه از پایان نیمه نخست باقی مانده بود، سعید احمدعباسی با توپ‌ربایی زیرکانه از میانه میدان دروازه کویت را گشود تا شاگردان شمسایی با پیروزی سه بر صفر به رختکن بروند.   در حالیکه ۱۳ دقیقه از نیمه دوم بازی گذشته بود با اعلام ضربه پنالتی به سود ایران سعید احمدعباسی گل دوم خود و گل چهارم ایران را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به سود ایران به پایان برسد و شاگردان شمسایی با کسب ۹ امتیاز و قرار گرفتن در صدر جدول گروه D مسابقات به دور بعد راه یابند.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم پایانی جام ملت‌های آسیا به مصاف قرقیزستان می‌رود.    دیدار دو تیم ساعت ۱۲:۳۰ چهارشنبه هفته جاری پنجم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • خبر مهم درباره رضائیان مقابل پرسپولیس
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند