Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام گفت: ابتلای افراد جوان‌ به کرونا در این استان روندی افزایشی داشته است.

«محمد کریمیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد:  کل موارد مثبت کرونا در استان ۹ هزار و ۵۸۰ نفر، موارد فوتی ۲۳۵ نفر و تعداد بستری موجود در بیمارستان ها ۱۰۹ نفر و تعداد بهبود یافتگان نیز تعداد ۸ هزار و ۶۲۲ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تصریح کرد: شهرستان ایلام با ۹۵ مورد فوتی در صدر شهرستان های استان قرار دارد و ایوان و دهلران نیز در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام افزود:  وضعیت ابتلا به کرونا در استان  بر اساس آنچه که که مشخص است، ابتلای افراد جوان‌تر روندی افزایشی داشته است.

 

کریمیان اظهار کرد: درصد ابتلای کرونا در استان ایلام در مردان ۵۸ درصد و در زنان نیز ۴۲ درصد و درصد میزان فوتی‌ها در مردان ۶۲/۵ درصد و در زنان ۳۷/۵ درصد بوده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: درصد ابتلای به کرونا بر حسب سن نیز؛ بیشترین موارد ابتلا مربوط به گروه سنی بین ۲۰ تا ۴۹ سال بوده و میانگین سنی مبتلایان نیز ۴۰/۹ سال است.

 

وی گفت:  بیشترین گروه سنی بین متوفیان نیز گروه سنی ۶۰ تا ۹۵ سال است و میانگین سنی متوفیان نیز ۶۹/۳ سال است و ۲۰ درصد مبتلایان و ۹۱ درصد متوفیان دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند.

 

پایان پیام/676

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرون ویروس کرونا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد

نوید فرهانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بحث سیاست توسعه گلخانه‌های کشور مبتنی بر یک سری از مطالعات بود که توسط وزارت جهاد کشاورزی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ انجام شد و هیأت دولت مصوب کرد بحث گلخانه‌ها در کل کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که برخی از نقاط استان مستعد تولید گلخانه هستند که بر همین اساس مجوزهایی گرفته شود و تسهیلات لازم به متقاضیان داده شود.

مدیر باغبانی جهاد کشاورزی استان گلستان با اشاره به اینکه افرادی که علاقه مند به این حوزه هستند باید از یک حداقلی‌ها برخوردار باشند، گفت: برای احداث گلخانه مساحتی به متراژ چهار هزار متر مربع زمین نیاز است که حداقل سه هزار متر آن تحت پوشش گلخانه‌ای قرار گیرد.

فرهانی ادامه داد: پیشنهاد می‌شود افرادی که می‌خواهند در این بخش ورود کنند سطوح بالاتری را انتخاب کنند تا از درآمد بیشتری برخوردار شوند و بتوانند کار صادرات را انجام دهند.

وی با بیان اینکه بعد از استعلام‌های مربوطه که از ادارات اخذ می‌شود مجوز پروانه تأسیس صادر می‌شود، یادآور شد: با پروانه تأسیس که صادر می‌شود افراد می‌توانند مجوز تغییر کاربری را دریافت کنند.

فرهانی در خصوص تسهیلات اظهار کرد: ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می‌گیرد که باز پرداخت آن پنج ساله است.

کد خبر 6080465

دیگر خبرها

  • کتک زدن معلم در کلاس توسط دانش آموز بی تربیت
  • عکس پیام تهدیدآمیز دانش آموز به معلم در برگه امتحانی
  • عرضه جوجه یکروزه بالاتر از ۳۰ هزار تومان گرانفروشی است
  • خطر فقر روزافزون در کمین شهروندان آلمانی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • ابتلای ۱۳ هزار نفر به هموفیلی در ایران 
  • روند افزایشی دمای ‌خوزستان‌
  • عامل افزایش ابتلای جوانان به سرطان چیست؟