Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@08:37:22 GMT

پیام صریح فرمانده کل سپاه به اسرائیلی‌ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۶۰۹

ساعت 24-فرمانده کل سپاه درباره شعار از نیل تا فرات که از سوی رژیم صهیونسیتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: آمریکا میخواست دیواری طولانی میان مرز خود با مکزیک بکشد اما امروز این دیوار را دور کاخ سفید کشیده است؛ اسرائیل نیز اگر آرزوی از نیل تا فرات را داشت، به دور خود دیوارهایی بلند نمی‌کشید.

سردار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در پاسخ به پرسشی درباره قصد رژیم صهیونسیتی برای حضور در خلیج فارس با تاکید بر اینکه رژیم صهیونسیتی در این ابعاد و اندازه ها نیست، گفت:  اگر رژیم صهیونیستی به اینجا بیاید خیلی عالیست و به نابودی خود بسیار نزدیک می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

فرمانده کل سپاه درباره شعار از نیل تا فرات که از سوی رژیم صهیونسیتی مطرح می‌شود، اظهار کرد: آمریکا میخواست دیواری طولانی میان مرز خود با مکزیک بکشد اما امروز این دیوار را دور کاخ سفید کشیده است؛ اسرائیل نیز اگر آرزوی از نیل تا فرات را داشت، به دور خود دیوارهایی بلند نمی‌کشید.

بنا به گزارش فارس، سرلشکر سلامی همچنین درباره قصد آمریکا در به کار گیری از مکانیزم ماشه تاکید کرد: این ماشه ای است که حتی اگر چکیده شود گلوله ای مشقی نیز از آن چکیده نمیشود. آمریکا از نظر سیاسی در موقعیتی نیست که این کار را انجام دهد چون عضوی از برجام نیست و کشورهای عضو برجام و عضو شورای امنیت با این مسأله مخالفت کرده‌اند و  آمریکا در این زمینه کاملاً تنهاست و از نظر سیاسی اصلا صلاحیت این کار را ندارد.

وی ادامه داد: ما از نظر سیاسی از موضع خود دفاع می‌کنیم، اما اصلا تحریم تسلیحاتی برای ما که انواع نیازهای خود را در داخل تولید میکنیم تاثیری ندارد؛ لکن این یک حق سیاسی برای ماست و آن را خواهیم گرفت. آمریکایی ها شکست خورده هستند؛ ماه قبل این کار را تست کردند و ظاهراً قرار است فردا بیانیه‌ یا دستور اجرایی دهند، اما هیچ اتفاقی نمی‌افتد. به همه دنیا اعلام می‌کنیم که اگر حقوق ما در برجام به رسمیت شناخته نشود، ما اقدامات خود را قاطعانه انجام میدهیم و از هیچ چیز اعم از بلوف‌ها، تهدید ها و ارعاب ها نگرانی نداریم، مردم هم ابدا نگران نباشند؛ ما در طول سالها به گونه ای رشد کردیم که به هیچ کشوری نیازمند نیستیم.

ترامپ طناب دار مجازی بر گردن حکام کشورهای عرب انداخت

سرلشکر سلامی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره پیام توافق حاکمان امارات و بحرین  با سران رژیم صهیونیسیتی و آشکارسازی این توافقات اظهار کرد: اولا خواستگاه اصلی این حرکت مانوری انتخاباتی برای ترامپ است؛ این یک نیاز شخصی بود که ترامپ نشان دهد هنوز در میدان سیاست خارجی دارای قدرت است؛ او یک طناب دار مجازی بر گردن حکام برخی کشورهای مرتجع عربی انداخت و یک تئاتر سیاسی را اجرا کرد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تاریخ سازش اعراب و اسرائیل از این صحنه ها زیاد دیده است، افزود: به قرارداد کمپ دیوید، قرار داد میان کلینتون و عرفان، یا قراردادهای اسلو در هیچ کدام از این قرارداد ها هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده و فقط بخشی از کارهایی که در گذشته عمل میکردند، علنی کردند.

منبع: خبرآنلاین

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد فرمانده کل سپاه رژیم صهیونسیتی نیل تا فرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست وبیناری با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولین کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد: در بحث جهاد تبیین باید تلاش کرد و نقش آفرین بود، این اتفاقی بی‌سابقه بود که می‌تواند نقطه عطفی در تحولات منطقه و عرصه بین‌الملل باشد و ابعاد و زوایا و جنبه‌های راهبردی دارد که در این چند روز مطرح شده است.
وی افزود: ما در یک جنگ شناختی هستیم و راهبرد مبارزه با جنگ شناختی جهاد تبیین است، این عملیات مطالبه عمومی برای تنبیه و مجازات اسراییل بود که در بیانیه‌ها و اطلاعیه‌های سپاه هم آمد و در بیانات رهبری هم تأکیدهایی صورت گرفت.
معاون سیاسی سپاه با ارائه تخمین راهبردی گذشته، حال و آینده، بیان کرد: ما امروز ۴۵ سال را پشت سر گذاشته‌ایم، از ابتدای انقلاب اسلامی، رژیم صهیونیستی نامشروع شناخته شد و با این بیان امام خمینی (ره) که «رژیم صهیونیستی باید از صحنه روزگار محو شود» مقاومت در منطقه شکل گرفت، موضوع اسرائیل با نگاه انقلابی و نگاهی که کشورهای غربی از آن حمایت می‌کنند تحلیل شود، باید تحلیل عالمانه داشته باشیم و باید بررسی کرد چرا این رژیم را ایجاد کردند و چه اهدافی برای تشکیل آن داشتند و چه کاری در این ۷۵ سال در جهان اسلام انجام داده است، این بررسی نشان می‌دهد به عنوان یک کشور اسلامی چه رویکردی باید اتخاذ کرد.
سردار جوانی از اساتید خواست به این نکته توجه کنند که تا وقتی که این رژیم باشد، جهان اسلام با بحران مواجه است، کشورها در مسیر پیشرفت نخواهد بود چون این رژیم ایجاد شده که کار ویژه خود را داشته باشد، اکنون باوری دارد شکل می‌گیرد که این رژیم در حال زوال است و هر اتفاقی مانند طوفان الاقصی و ... آن را یک گام به نابودی نزدیک می‌کند.
وی افزود: رژیم صهیونیستی ایجاد شد تا جهان اسلام هیچ گاه نتواند روی پای خود بایستد تا زمانی که این رژیم سر پا باشد و حیات ننگین خود را داشته باشد جهان اسلام با بحران مواجه است، اساسا این رژیم برای این تشکیل شده است و در این ۴۶ سال باوری شکل گرفته که این رژیم نابودشدنی است و هر اتفاقی آن را یک قدم نزدیک تر کرده است، مادامی که این رژیم سرپا باشد جهان اسلام وحدت را نمی‌بیند.
معاون سیاسی سپاه در خصوص عملیات «وعده صادق» عنوان کرد : جمهوری اسلامی با توجه به اینکه خاک کنسولگری بخشی از خاک کشور است، اقدام لازم را انجام داد و این حرکت اقدامی راهبردی بوده که باید انجام می‌شد، باید توجه کرد این اقدام، اقدامی در راستای بازدارندگی و تنبیه متجاوز و پشیمان‌سازی از اقدامات بعدی است، این عملیات برای تنبیه متجاوز و رسیدن جمهوری اسلامی به سطح بازدارندگی صورت گرفت.
سردار جوانی در خصوص بی‌نظیر بودن این عملیات، عنوان کرد: این جریانی بی‌نظیر بود زیرا که به لحاظ تاکتیکی این گونه طراحی کرده بودند که موشکی نتواند وارد آسمان رژیم صهیونیستی شود، در اوج آمادگی و سیستم‌های پدافندی و حمایت کشورهای انگلیس و آمریکا و به رغم این هزینه‌ها، جمهوری اسلامی موشک‌هایی را به اهداف مشخص پرتاب کرد و این نشان می‌دهد به لحاظ نظامی و قدرت بازدارندگی وارد مرحله جدیدی شده‌ایم، از این پس اگر شرارتی انجام شود، ما از خاک ایران مقابله خواهیم کرد .
معاون سیاسی سپاه در پایان تصریح کرد: این باید تبیین شود که در چنین وضعیتی این رژیم با وعده صادق در تنگناهای بیشتر قرار گرفته و هر اقدامی او را در تنگنای بیشتری قرار خواهد داد و روحیه مقاومت تقویت شده و روندی رو به جلو اتفاق افتاده است و برای رژیم صهیونیستی روندی رو به ضعف در دو دهه اخیر است و هم اینکه حامیان آنان قادر نیستند شرایط را تغییر دهند و مقاومت نیروی مقتدر در منطقه است.

کد خبر 845051 برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران ایران و اسرائیل خبر ویژه

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به اسرائیل دادیم
  • مصاحبه امیرعبداللهیان با سی‌ان‌ان با هشدار صریح به اسرائیل/ پاسخ بعدی فوری و حداکثری است
  • پیام آمریکا بعد از حمله سپاه از زبان امیرعبداللهیان را ببینید
  • نگاهی به روابط رژیم پهلوی و رژیم صهیونیستی/ آنها چگونه حافظ منافع اسرائیل بودند؟ + عکس ها
  • هرست: ایران ثابت کرد اسرائیل قدرت محافظت از خودش را ندارد
  • تهدید جدی اسرائیل از سوی فرمانده ارشد سپاه؛ از این پس شرارتی انجام شود، از خاک ایران مقابله می‌کنیم
  • اتمام حجت یک مقام ارشد سپاه با اسرائیل
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» به سپاه احضار شد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش