Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@10:44:33 GMT

برق گرفتگی دختر تایلندی حین گوش کردن موزیک! + عکس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۷۱۰

برق گرفتگی دختر تایلندی حین گوش کردن موزیک! + عکس

صراط: دختر نوجوان تایلندی که حین شارژ گوشی خود، در حال گوش کردن به موسیقی بود بر اثر برق گرفتگی جان باخت. جسم بی‌جان «تاییالوک فای پاداسری» ۱۶ ساله در تاریخ ۱۰ سپتامبر در استان «روی ات» واقع در شمال تایلند هنگامی که در رختخواب خوابیده بود پیدا شد.


بنا به گفته پلیس این دختر در اتاق خود همزمان با گوش کردن به موزیک مشغول درس خواندن بود که دچار برق گرفتگی شد و جانش را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که والدین این دختر برای صداکردن دخترشان برای صرف ناهار وارد اتاق او شده بودند فرزند خود را در حالی که روی کتابش افتاده بود مشاهده کردند. آن‌ها یک شارژر گوشی را در دست بی جان دخترشان در حالی که آثار سوختگی در دست، گردن و بازوهایش دیده می‌شد پیدا کردند.



بنا به گفته «تونگچای پاداساری»، پدر قربانی، اورژانس پزشکی پس از حاضر شدن بر بالین دخترش عملیات CPR (عملیات احیای قلبی) را انجام دادند، اما تلاش‌ها برای نجات فرزندش بی نتیجه ماند و مرگ دختر در محل حادثه تایید شد. تونگچای در این باره گفت: «قلبم شکسته است. دخترم عاشق درس و مدرسه بود. او هر روز بلافاصله پس از بازگشت از مدرسه مشغول انجام تکالیف مدرسه اش می‌شد.»


گفتنی است؛ مرگ دلخراش این دختر نوجوان هشداری است واضح به همه کاربران تلفن‌های هوشمند که هنگام شارژ گوشی خود از گوش کردن به موسیقی با هندزفری خودداری کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حوادث برق گرفتگی موزیک شارژ گوشی هندزفری صراط گوش کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از رسانه‌های اسپانیایی؛ فلیپه ملو بازیکن برزیلی در مورد روبینیو و دنی آلوز گفت: من یک دختر ۱۵ ساله دارم و فکر می‌کنم اگر این اتفاقات برای دختر من رخ می‌داد من الان اینجا نبودم تا با شما در مورد این اقدام مصاحبه کنم.   وی ادامه داد: ما باید به زنان احترام بگذاریم دنی آلوز و روبینیو برای این اقداماتشان باید تاوان بدهند زندان یا جریمه نقدی هر چه باشد باید انجام شود تا درس عبرتی برای دیگر افراد باشد. دنی آلوز و روبینیو به تفکیک و با جُرم‌های مشابه در روز‌های اخیر به سرخط خبر‌های رسانه‌های جهان تبدیل شدند و پرونده تعرض اخلاقی آنها ­به یک موضوع ملی در برزیل تبدیل شده است.

دیگر خبرها

  • حمله تند ستاره برزیلی به روبینیو و آلوز
  • پشت صحنه کلیپ نوروزی بازیگران زن ایرانی / میکاپ سنگین مریم مومن و یکتا ناصر( فیلم)
  • (عکس) یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش روی پای دختر هلندی!
  • آزار یک دختر ۱۲ ساله توسط مولوی پاکستانی + فیلم
  • (ویدئو) بازداشت یک مولوی هنگام تجاوز به دختر ۱۲ ساله‌ای که برای آموزش قرآن آمده بود!
  • دستگیری مولوی پاکستانی هنگام تعرض به دختر ۱۲ ساله
  • کسب مدال برنز «دلبسته» در «گلوبال موزیک اِواردز»
  • «دلبسته» مدال برنز در مسابقات بین‌المللی موسیقی «گلوبال موزیک اِواردز» را کسب کرد
  • جشن روزه اولی ۳۰۰ دختر و پسر اردبیلی
  • خنده از ته دل عجیب روباه در آغوش یک دختر