Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@23:25:53 GMT

فرماندهان سپاه از پشت صحنه ایلدا بازدید کردند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۷۴۳

فرماندهان سپاه از پشت صحنه ایلدا بازدید کردند

در آخرین روز از تصویربرداری سریال «ایلدا» به کارگردانی راما قویدل، جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران لرستان در پشت صحنه سریال حضور یافتند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سیمافیلم، علیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سریال «ایلدا» با اشاره به اتمام تصویربرداری این سریال بیان کرد: ۲۹ شهریور همزمان با آخرین روز تصویربرداری مجموعه «ایلدا» سردار کشکولی فرمانده سپاه پاسداران استان لرستان به همراه جانشین فرمانده سردار توکلی به ارتفاعات خرم آباد منطقه قلعه سنگی که محل تصویربرداری مجموعه است، آمدند و ضمن بازدید از پشت صحنه مجموعه با ابراز خدا قوت به تمام گروه از تلاش بی وقفه دست‌اندرکاران این پروژه تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ادامه بازدید فرماندهان سپاه استان، گزارشی از روند تولید مجموعه ظرف ۱۴ ماه گذشته به آنها ارائه شد که برایشان اهمیت خاصی داشت.

تهیه کننده «ایلدا» در پایان تاکید کرد: امروز آخرین روز تصویربرداری از مجموعه دفاع مقدسی «ایلدا» است که با همکاری همه دست‌اندرکاران این مجموعه تقدیم دلاورمردان ایلات و عشایر کشور و همه مردم عزیزمان خواهد شد.

کد خبر 445194

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایل دا سریال ایل دا سریال تلویزیونی تلویزیون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، ملیسا باررا ممکن است از سریال «جیغ» اخراج شده باشد، اما هنوز هم بخشی از خانواده این مجموعه فیلم‌هاست.

چندین بازیگر «جیغ»، از جمله میسون گودینگ، دیوید آرکت، متیو لیلارد و اسکیت اولریش، چهارشنبه شب در اولین اکران فیلم ترسناک جدید باررا با عنوان «ابیگیل» در لس‌آنجلس حضور یافتند. کارگردانی «ابیگیل» را مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت انجام داده‌اند که کارگردان‌های مشترک «جیغ ۵» و «جیغ ۶» بودند.

باررا گفت: حتی پس از پایان پروژه، ما همچنان با هم ارتباط داریم و همه آن‌ها به اینجا دعوت شده بودند و این که شمار زیادی از دست اندرکاران «جیغ» آمده‌اند، نشان دهنده خیلی چیزهاست. نشان می‌دهد چقدر عشق واقعی است و این که هیچ کس نمی‌تواند آن را از ما بگیرد.

این بازیگر نقشش در فیلم «جیغ ۷» را ماه نوامبر از دست داد و این پس از آن رخ داد که باررا به خاطر اعتراض به نسل کشی اسراییل در غزه و حمایت از مردم فلسطین، توسط اسپای گلاس تهیه‌کننده فیلم، اخراج شد. آن‌ها پیام‌های او در شبکه‌های اجتماعی را با برچسب یهودی‌ستیزانه بودن، محکوم کردند. پس از آن جنا اورتگا به دلیل آنچه اختلاف در زمان‌بندی با فصل دوم سریال نتفلیکس خود خواند، اعلام کرد به این فیلم بازنمی‌گردد و حدود یک ماه بعد، کارگردان کریستوفر لاندون اعلام کرد که از فیلم خارج شده است.

اکنون، کوین ویلیامسون خالق و نویسنده اولیه مجموعه فیلم‌های «جیغ» قرار است پشت دوربین برود و برای اولین بار به عنوان کارگردان فیلم جدید را بسازد.

در اولین نمایش «ابیگیل»، باررا از اظهارنظر درباره اخراجش و درخواست طرفدارانش برای بایکوت «جیغ» خودداری کرد و گفت: این امر بسیار چندلایه و پیچیده است، اما من از حمایت هواداران بسیار بسیار سپاسگزار بوده‌ام.

«جیغ ۷» با حضور نیو کمپل ستاره این مجموعه که در قسمت ششم به دلیل اختلاف در مبلغ دستمزدش حاضر نشد به فیلم بازگردد، در حال ساخت است. کورتنی کاکس هم به نظر می رسد که قرار است در فیلم هفتم باشد.

گودینگ، که نقش چاد میکس مارتین را در ۲ فیلم آخر «جیغ» بازی کرد، گفت: این واقعیت که برای ما خانواده ماندن فراتر از کار است، مهمترین چیز است. هرگز آن را از دست نمی‌دهیم.

کد خبر 6082455

دیگر خبرها

  • آژانس دوستی و تماشای یک تیتراژ واقعی
  • حمایت بازیگران «جیغ» از بازیگر اخراجی برای اعتراض به اسراییل
  • آغاز پخش مجموعه «هیس، هیچی نیس» از شبکه دو
  • «آژانس دوستی» و تماشای یک تیتراژ واقعی/ گرامیداشت آدم‌های رفته!
  • بازدید طبیعت دوستان از حاشیه رودخانه زاینده رود در سودجان + تصاویر
  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • یک سریال فانتزی جایگزین «رستگاری» شد
  • شروع یک سریال فانتزی در شبکه دو