Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ را منتشر کرد که مطابق آن یک میلیون و ۱۲ هزار داوطلب مجاز شدند. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سازمان سنجش آموزش کشور نتایج اولیه کنکور سراسری ۹۹ را به صورت کارنامه منتشر کرد. داوطلبان می‌توانند با درج شماره داوطلبی، شماره پرونده و اطلاعات شخصی، کارنامه خود را مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ با رقابت بیش از یک میلیون و ۲۴۷ هزار و ۴۴۹ نفر در ۳۹۲ شهر کشور طی روزهای در روز‌های ۲۹ تا ۳۱ مرداد و اول شهریور برگزار شد.

از میان داوطلبان کنکور سراسری در گروه ریاضی تعداد ۱۳۵ هزار و ۴۲۰ داوطلب، از میان داوطلبان گروه تجربی ۳۵۲ هزار و ۹۲۳ داوطلب، از میان داوطلبان گروه علوم انسانی تعداد ۳۱۴ هزار و ۴۷۱ داوطلب، از میان داوطلبان گروه هنر تعداد ۸۰ هزار و ۸۶ نفر و از میان داوطلبان گروه زبان‌های خارجی ۱۲۹ هزار و ۵۰۶ داوطلب مجاز به انتخاب رشته شده‌اند.

داوطلبان مجاز می‌توانند از چهارشنبه ۲ مهرماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اعلام نتایج کنکور کنکور سراسری کنکور 99 میان داوطلبان گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رییس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود.

کد خبر 6088285

دیگر خبرها

  • شرکت بیش از ۲۶ هزار کردستانی در کنکور سراسری
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می شود
  • نتایج اولیه نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور سراسری در سیرجان
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • شرکت یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری
  • شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • بزرگ‌ترین ماراتن علمی کشور در خط شروع ۱۴۰۳
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب کنکور سراسری دردانشگاه صنعتی اصفهان