Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@01:42:30 GMT

زنگ دفاع مقدس در مدارس آران و بیدگل به صدا در می‌آید

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۳۸۰۳

زنگ دفاع مقدس در مدارس آران و بیدگل به صدا در می‌آید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، زنگ مقاومت و دفاع مقدس در ۱۳۰ واحد آموزشی این شهرستان به صدا در می‌آید.

«محمد معدن دار» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه بزرگداشت این هفته در ۱۳۰ واحد آموزشی شهرستان آران و بیدگل اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل افزود: زنگ نمادین دفاع مقدس و مقاومت با حضور مسؤولان شهرستان آران و بیدگل روز سه شنبه یکم مهرماه ساعت ۸ صبح در آموزشگاه حبیبی شهر سفیدشهر برگزار خواهد شد.

 

معدن دار ادامه داد: این برنامه ها با نواخته شدن زنگ مقاومت به صورت همزمان در همه مدارس آغاز خواهد شد و به مدت یک هفته با اجرای برنامه های متنوع از جمله خاطره گویی و روایت گری راویان دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه، یادواره، مسابقه کتابخوانی، پخش سرود حماسی و انقلابی و...  ادامه خواهد داشت.



مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هفته دفاع مقدس را فرصتی برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ مقاومت عنوان کرد و بیان داشت: دوران هشت سال دفاع مقدس به عنوان یکی از بارزترین الگوهای صبر و استقامت در تاریخ بشریت است و بزرگداشت این ایام، بزرگداشت ارزش هاست. 

 

معدن دار در ادامه اظهار داشت: فرهنگ ایثار و مقاومت باید در جامعه گسترش یابد و به نسل های آینده به ویژه دانش آموزان، آینده سازان این مرز و بوم منتقل شود و بزرگداشت این ایام کم ترین کاری است که در مقابل ایثار و جوانمردی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس می توانیم انجام دهیم./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: آموزش و پرورش آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل هفته دفاع مقدس اصفهان دفاع مقدس شهرستان آران و بیدگل هفته دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل فردا تعطیل شد
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد