Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالغ بر ۶۳۷ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶۷ هزار میلیارد ریال در هفته گذشته در بورس کالا معامله شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در هفته‌ای که گذشته 637 هزار و 597 تن انواع کالا به ارزش بیش از 67 هزار میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت.
بر این اساس در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا در این مدت 293 هزار و 318 تن انواع کالا به ارزش 40 هزار و 572 میلیارد ریال معامله شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در این تالار 256 هزار و 256 تن فولاد، 6 هزار و 400 تن آلومینیوم، 4 هزار و 140 تن مس، 12 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 120 تن سولفور مولیبدن، 25 هزار و 390 تن شمش روی، یک هزار و 500 تن کک و 5 کیلوگرم شمش طلا از سوی مشتریان خریداری شد.
این گزارش می‌افزاید: در هفته‌ای که گذشت در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا 337 هزار و 269 تن انواع کالا به ارزش 26 هزار و 425 میلیارد ریال به فروش رسید.
در این تالار 72 هزار و 200 تن وکیوم باتوم، 110 هزار و 601 تن قیر، 68 هزار و 694 تن مواد پلیمری، 42 هزار و 229 تن مواد شیمیایی، 43 هزار و 990 تن لوب کات، یک هزار و 705 تن عایق رطوبتی، 2 هزار و 301 تن روغن پایه، 150 تن آرگون و 5 هزار و 50 تن گوگرد معامله شد.
همچنین 6 هزار و 510 تن انواع کالا و یک قطعه زمین با کاربری اداری، تجاری و مسکونی واقع در شهرستان بندرعباس هم در بازار فرعی بورس کالای ایران دادوستد شد.

لزوم عرضه کل فولاد تولیدی در بورس کالا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تن انواع کالا به ارزش میلیارد ریال بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت) با افت ۳۳۹۰ واحدی به ۲,۳۱۳,۴۱۳.۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۱۸۴.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین طی ۵۷,۹۱۰ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۶۹۵.۵۳ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۹۱۳,۰۳۲.۷۹۶ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6086078 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • عرضه هزار و ۵۰۰ کیلو زعفران فردا در بورس کالا
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی شاخص در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ریزش بیش‌از سه هزار واحدی بورس در شروع معاملات صبحگاهی بورس
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  • معامله ۴۲۱۰ کیلوگرم اوراق شمش طلا در بورس کالا
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردی قاچاقچی کالا در لرستان
  • داد و ستد ۱۲۳۶ میلیاردی در بورس آذربایجان غربی
  • رشد شاخص کل بورس
  • رشد ۲۹ هزار واحدی صبحگاهی بورس