Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت، سیدنظام الدین موسوی با اشاره به نشست کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پس از جلسه مفصلی که با مسئولان وزارت ورزش و هیات رئیسه سابق و فعلی فدراسیون فوتبال درباره قرارداد ویلموتس داشتیم، اعضای کمیته فرهنگی و اجتماعی کمیسیون اصل ۹۰ در جلساتی با مسئولان مرتبط نهادهای نظارتی این موضوع را بررسی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ادامه داد: مقرر شد علاوه بر مطالب بیان شده در جلسه مطابق سوالاتی که کمیسیون اصل ۹۰ به صورت مکتوب برای نهادهای مربوطه ارسال می کند، این نهادهای نظارتی گزارشهای مکتوبی ارائه دهند.

 موسوی یادآورشد: بعد از دریافت گزارش‌های مکتوب از نهادهای مربوطه، مجدد با مسئولان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال جلسه‌ای خواهیم داشت و بعد از آن وارد تدوین گزارش می‌شویم.

وی با بیان اینکه گزارش برای بررسی به کمیسیون اصل ۹۰ ارسال میشود، در خصوص زمان ارائه آن گفت: اتمام تدوین این گزارش بستگی به ارائه گزارش دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی دارد اما تلاش می‌کنیم به سرعت وارد تدوین گزارش شویم.

برچسب‌ها کمیسیون اصل 90 مجلس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیسیون اصل 90 مجلس کمیسیون اصل 90 مجلس اخبار کنکور نهادهای نظارتی کمیسیون اصل ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) در جریان بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس درباره رسیدگی به طرح نظام قانون‌گذاری، تعیین حدود اختیارت و صلاحیت مراجع وضع قوانین و مقررات طبق اصل ۸۵ قانون اساسی در تذکری با تاکید بر عدم ضرورت رسیدگی به این موضوع در ایام پایانی دوره فعلی مجلس گفت: این اقدام در شأن و اقتدار مجلس نیست و طرح مذکور باید در فرصتی مقتضی بررسی شود.

وی در تذکری به هیئت رئیسه مجلس تاکید کرد: قرار بود که موضوع مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را در مجلس بررسی کنیم؛ الان وضعیت بازار ارز کاملا آشفته است همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولیدکنندگان می‌گوید ارز ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است، اما بانک مرکزی اصلا آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانون‌گذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستانمان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحثمان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع‌بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • بررسی کمبود و گرانی دارو در مجلس/اسامی متاخران جلسه
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع در دستور کار مجلس
  • درخواست از قالیباف برای ارائه گزارش ارزی مجلس و دولت
  • بررسی بهای خدمات فرهنگی در کمیسیون‌های شورای شهر تهران
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه