Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد شبیهی صبح امروز در حاشیه افتتاح سد مخزنی نعمت‌آباد در اسدآباد توسط وزیر نیرو اظهار کرد: راه‌اندازی پویش #هر هفته -الف- ب- ایران باعث شد با همه سختی‌ها و مشکلات با خودباوری و سختکوشی و افتخار خدماتی را به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در پویش بیست و یکم تعدادی از پروژه‌ها در حال افتتاح است گفت: طی سه سال گذشته توانستیم خدماتی را ارائه دهیم که باعث تامین رفاه و آسایش مردم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر ادامه داد: افتتاح چهار پروژه با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو باعث ارتقای کیفیت برق و توسعه زیرساخت‌های منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه هدف ما توسعه اقتصادی است و نگاه‌مان نیز توسعه‌ای افزود: علاوه بر آنها ۱۷ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح می‌شود و ظرفیت استان را تا بیش از ۳۰ کیلوولت برق افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت نیرو همدان توسعه اقتصادی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رجبی در آیین بهره برداری از این سالن ورزشی با اشاره به اینکه اگر کار رنگ خدایی داشته باشد نتایج خوبی بهمراه خواهد داشت افزود: با توجه باینکه در ساخت و تکمیل پروژه‌های ورزشی از مردم هم کمک گرفته ایم و شاهد مشارکت مردم بودیم، به نوعی شعار امسال مقام معظم رهبری که جهش تولید با مشارکت مردمی است  قبل از سال شروع کرده ایم.

وی بیان داشت؛ ورزش محل انسان سازی است و باید در حفظ و نگهداری اماکن ورزشی و توجه به بهره وری و استفاده صحیح تلاش کنیم.

رجبی با بیان اینکه به مردم بدهکاریم افزود؛ جویبار شهرستان ویژه ورزش است و امیدواریم با اعتبارات جدید همه‌ی پروژه‌های ورزشی این شهرستان تکمیل شود.

کمال رستمعلی فرماندار جویبار در این مراسم با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی گفت: از زمان روی کار آمدن جناب آقای دکتر رجبی اتفاقات خوبی در ورزش جویبار روی داد و پاسخگویی و اهتمام به برآورده شدن نیازمندی‌های جامعه ورزش و جوانان از سوی دستگاه ورزش و جوانان قابل تقدیر و تشکر است.

وی ضمن اشاره به اهمیت ورزش برای کسب افتخارات ملی، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان ورزشی را انتظار مردم منطقه دانست و بر تخصیص اعتبارات مناسب ورزشی تاکید کرد.

گفتنی است؛ این سالن ورزشی که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۸۸ آغاز گردید، در زمینی به مساحت ۹۰۰ متر مربع و به بیش از ارزش ۱۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

دیگر خبرها

  • ◄ فقط چند قدم تا افتتاح فاز نخست محور قزوین الموت تنکابن
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • چه پروژه‌ هایی در سال ۱۴۰۲ برای تهرانی ها افتتاح شد؟
  • ارائه پیوست برای تمام پروژه‌های عمرانی الزامی است
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • ارائه خدمات درمانی به بیش از ۸۳ هزار نفر در همدان
  • افتتاح طرح توسعه مسجد جامع روستای خور از توابع بخش مرکزی بردسکن
  • افتتاح هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر 
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد