Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-28@09:01:10 GMT

غیبت «بیل» در 5 دیدار تاتنهام/ جذب آگاهانه ستاره ولزی

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۰۲۰

غیبت «بیل» در 5 دیدار تاتنهام/ جذب آگاهانه ستاره ولزی

گرت بیل پس از غیبت در 5 دیدار می‌تواند برای تاتنهام به میدان برود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، گرت بیل با تأیید باشگاه تاتنهام به این تیم لندنی بازگشت. البته انتقال ستاره ولزی از رئال مادرید به صورت قرضی خواهد بود.

نشریه «آ اس» (AS) اعلام کرد گرت بیل خرید جدید تاتنهام از رئال مادرید به دلیل مصدومیت تا اواسط ماه اکتبر از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 باشگاه لندنی در شرایطی حاضر به عقد قرارداد با ستاره رئال مادرید شد که باشگاه اسپانیایی پیش از این اعلام کرده بود که حاضر است یک فصل به صورت قرضی بیل رادر اختیار تاتنهام قرار دهد.

حضور بیل در تاتنهام با وجود هیجان و هیاهوی زیادی که به همراه داشت با مصدومیت این وینگر ولزی و غیبت یک ماهه او، کار را برای اسپرز سخت خواهد کرد. این  بازیکن در دیداری که برای تیم ملی کشورش در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا انجام داده بود با مصدومیت مواجه شد.

بیل دیدارهای تاتنهام مقابل ساوتهمپتون، نیوکاسل و منچستریونایتد را در لیگ برتر انگلیس، همچنین بازی دور سوم جام اتحادیه برابر «لیتون اورینت» و بازی مقدماتی لیگ اروپا مقابل «اشکندیا» مقدونیه را از دست خواهد داد. این بازیکن از دیدار مقابل وستهام آماده بازی خواهد بود و البته باشگاه لندنی خوشحال است که بیل پس از آن می‌تواند برابر برنلی، برایتون، وست برومویچ و پس از این دیدارها در مصاف با منچسترسیتی با آمادگی کامل بازی کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: رئال مادرید گرت بیل تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رافائل واران از وینیسیوس جونیور؛ تو قوی و خاصی / عکس

ستاره سابق رئال مادرید به حمایت از وینیسیوس جونیور پرداخت و او را به ادامه تلاش برای مبارزه با نژادپرستی تشویق کرد.

طرفداری | رافائل واران از وینیسیوس جونیور حمایت کرد.

امروز، نشست خبری تیم ملی برزیل شاهد سخنان احساسی وینیسیوس جونیور بود. ستاره برزیلی رئال مادرید با چشمانی اشک‌بار پیرامون مسائل مربوط به نژادپرستی صحبت کرد و خواهان حمایت بیش‌تر از سوی نهادهای حاکم بر فوتبال و جامعه برای مقابله با این معضل جهانی شد.

اشک وینیسیوس در آمد: نمی‌خواهم رنج سیاه‌‌پوستان را ببینم؛ هر روز از روز قبل غمگین‌ترم

کنفرانس احساسی وینیسیوس جونیور با واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد که یکی از آن‌ها از سوی هم‌تیمی سابق او بود. رافائل واران، ستاره سابق خط دفاعی رئال مادرید و مدافع حال حاضر منچستریونایتد، از وینی جونیور و اظهاراتش حمایت کرد. واران با انتشار توییتی در X نوشت:

تو قدرتمند و خاصی وینی. رویاها و الهام‌بخشی تو از هر کلمه‌ای که می‌توانند علیهت به‌کار ببرند، قوی‌تر است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • غیر رسمی؛ تونی کروس با رئال مادرید تمدید کرد
  • خیال رئالی‌ها راحت: مصدومیت ستاره تیم جدی نیست
  • اشک‌ های ستاره رئال مادرید به خاطر توهین‌ های نژاد پرستانه (فیلم)
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • دنی کارواخال: از محله‌ای فقیرنشین آمده‌ام؛ اسپانیا کشور نژادپرستی نیست
  • شیطنت هوادار بارسلونا کنار وینیسیوس؛ لعنت به رئال مادرید! / عکس
  • حمایت رافائل واران از وینیسیوس جونیور؛ تو قوی و خاصی / عکس