Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@12:09:54 GMT

ترامپ یک بسته سمی ارسالی برای او را کشف کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۰۳۴

ترامپ یک بسته سمی ارسالی برای او را کشف کرد

به گزارش افکارنیوز،

 مسئولان امنیتی آمریکایی بامداد یکشنبه اعلام کردند که یک بسته ارسالی برای «دونالد ترامپ » رئیس‌جمهور ایالات متحده حاوی سم بسیار قوی و مهلک «رایسین» را کشف کرده‌اند.

به نوشته وبگاه شبکه «سی‌اِن‌اِن»، بر روی این بسته دو بار آزمایش انجام شده تا وجود سم رایسین در آن تایید شود. تمام نامه‌های ارسالی برای کاخ سفید پیش از وارد شدن به این مجموعه، در ساختمانی بیرون از محوطه جمع‌آوری و بازرسی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک مقام انتظامی آمریکایی به این شبکه گفت که بازرسان مشغول بررسی احتمال ارسال شدن این بسته از کانادا برای ترامپ هستند. سرویس مخفی و اداره تحقیقات فدرال (اف‌بی‌آی) در حال حاضر مشغول تحقیق در این باره هستند.

دفتر اف‌بی‌آی در واشنگتن نیز طی بیانیه به سی‌ان‌ان گفت که در حال حاضر هیچ خطری ترامپ یا دیگر مقامات کاخ سفید را تهدید نمی‌کند.

این در حالی است که همزمان امتناع رئیس اف‌بی‌آی از تروریستی خواندن گروه آنتیفا و تأکید بر تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، خشم ترامپ را برانگیخته است. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترامپ ترامپ انتخابات انتخابات ترامپ بسته سمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • ۷۴ درصد از زندانیان ندامتگاه خورین ورامین مشغول به کار شدند
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • علت تغییر استاندار مازندران چه بود؟ | ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در منطقه دفن زباله
  • بشار اسد: هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم
  • بشار اسد : هر از گاهی با آمریکایی‌ها دیدار می‌کنیم / می‌دانیم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود، اما سیاست، هنر ممکن است