Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@12:03:50 GMT

عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر نیرو متوقف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۰۴۵

عملیات ساخت سد فینسک با دستور وزیر نیرو متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی سعادتی صبح امروز در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: با پیگیری مجمع نمایندگان مازندران وزیر نیرو با توقف عملیات اجرایی احداث سد فینسک موافقت کرد.

وی با اشاره به تبعات زیست محیطی این پروژه افزود: این پروژه بدون رعایت الزامات زیست محیطی و توجه به منابع آب مورد نیاز بخش کشاورزی مازندران در حال احداث بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بابل با اشاره به استدلال قوی مجمع نمایندگان مازندران در کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی در حضور وزیر نیرو برای توقف این پروژه گفت: در پی پیگیری‌های ویژه زارعی نماینده پرتلاش مردم ساری و میاندرود و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و ارائه نظرات کارشناسی مجمع نمایندگان مازندران، وزیر نیرو دستور توقف عملیات اجرایی ساخت این سد را صادر کرد.

سعادتی با اشاره به ساختار شکننده زیست محیطی مازندران گفت: حیات طبیعی مازندران درگرو تامین منابع آب برای تداوم فعالیتهای کشاورزی است.

وی با تاکید بر وحدت نظر و انسجام تمامی اعضای این مجمع حول محورهای اساسی  استان یادآور شد: با پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران عقب ماندگیهای این استان از حیث منابع اعتباری و طرح های محوری توسعه جبران خواهد شد.

 رئیس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: رویکرد مجمع نمایندگان مازندران در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی مبتنی بر تامین مصالح پایدار و رفع چالش‌های فراروی توسعه متوازن استان است.

به گزارش فارس جلوگیری از ساخت سد فینسک یکی از مطالبات مردمی بود که در سامانه فارس من خبرگزاری فارس نیز ثبت شده بود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس مجمع نمایندگان مازندران مهدی سعادتی مجمع نمایندگان مازندران وزیر نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت، برای یاری رساندن به فلسطین و به مناسبت آغاز دهمین سال استقامت در برابر تهاجم متجاوزان، نیرو‌های مسلح یمن در سه روز گذشته شش عملیات موشکی و پهپادی اجرا کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 
یحیی سریع افزود، نیرو‌های دریایی و موشکی یمن، چهار عملیات مشترک علیه چهار کشتی آمریکایی و انگلیسی در خلیج عدن و دریای سرخ اجرا کردند. دو کشتی مرسک ساراتوجا (MAERSK SARATOGA) و دیترویت (APL DETROIT) در خلیج عدن و دریای سرخ هدف قرار گرفتند. کشتی انگلیسی هووانگ پی یو (HUANG PU) در دریای سرخ و کشتی پرتی لیدی (PRETTY LADY) در زمان حرکت به سوی بنادر فلسطین اشغالی هدف قرار گرفتند. نیروی پهپادی یمن هم دو عملیات علیه دو ناوشکن آمریکایی در دریای سرخ اجرا کرد.
وی خاطر نشان کرد: نیروی موشکی به اهداف اسرائیلی در ام الرشراش (ایلات) در جنوب فلسطینی اشغالی حمله کرد. عملیات نظامی در یمن با یاری الهی با موفقیت به اهدافش رسید. نیرو‌های ما عملیات خود را به مبارزان در غزه تقدیم و بر ادامه حمله به همه اهداف متخاصم تاکید می‌کنند. بر ممنوعیت عبور کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به سوی بنادر اشغالی در حال حرکت هستند تا زمان توقف تهاجم و پایان محاصره نوار غزه، تاکید می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • نیرو‌های مسلح یمن از اجرای شش عملیات جدید خبر داد
  • اوکراین: پاتریوت‌های لعنتی را به ما بدهید!
  • آزادسازی اراضی ملی در شهرستان بابل
  • ای که دستت می‌رسد؛ دستی بگیر
  • مفاد نامه رئیس کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران خطاب به وزیر کار