Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس با اشاره به شکست حقوقی آمریکا در شورای امنیت گفت: کمیسیون امنیت ملی حرکت های یکجانبه آمریکا که مورد اعتراض دیگر کشورهای جامعه بین الملل نیز هست را رصد کند و اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم با جدیت پیگیری کند و به صحن ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس با تبریک آغاز هفته دفاع مقدس گفت: منطق دفاع مقدس یعنی باور به توان مردم و اعتقاد راسخ به اینکه سنت های الهی تخلف ناپذیر هستند، هرگاه مردم را باور کنیم پیروز خواهیم شد و هرگاه آن ها را فراموش کنیم و در راس امور ندانیم در چشم برهم زدنی شکست بر ما چیره خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دفاع مقدس برای ما مدرسه مردم باوری است، به عینه شاهد بودیم در ابتدای جنگ هنگامی که باوری به حضور مردم توسط مسئولان وجود نداشت چگونه دشمنان پیشروی کردند و چگونه چند ماه پس از حضور مردم و باور واقعی به توان ملت عملیات هایی مانند شکست حصر آبادان، طریق القدس و فتح المبین در ابتدای سال ۶۱ به وقوع پیوست.

قالیباف گفت: آن منطق همچنان زنده و پیش روی ما است، اگر مردم را فراموش کنیم شکست خواهیم خورد و اگر به توان آن ها باور داشته باشیم و کار را به آن ها واگذار کنیم پیروزی حاصل خواهد شد، شعار هفته دفاع مقدس امسال شعاری پر مغز و درس آموز است، ما قوی هستیم، این همان منطقی است که موجب شکست های امروز دشمنان مردم ایران شده است.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در خصوص همین اقدامات اخیر آمریکا نیز باید تاکید کرد که به دلیل اقتدار و ایستادگی مردم ایران دشمن به آن چه می خواست نرسید، ولی نباید به این شکست های حقوقی و سیاسی آمریکا دل خوش باشیم و فراموش کنیم که دشمن ظالم ما در صورت ادامه یافتن برخی غفلت ها گام به گام در تشدید تحریم ها جلوتر می آید تا به نظام تحریم ها شکل جدیدی بدهد.

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تجربه این مدت نشان داده است هرگاه در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل عمل کردیم فشار تحریمی بیشتری به معیشت مردم وارد شده است، پس ضروری است با اقدامات فعالانه، هوشمندانه و موثر اجازه ندهیم بیش از این به مردم فشار بیشتری وارد شود، در همین راستا ضروری است کمیسیون امنیت ملی پس از شکست مفتضحانه آمریکا در حوزه حقوقی و سیاسی حرکت های یکجانبه آمریکا که مورد اعتراض دیگر کشور های جامعه بین الملل نیز هست را رصد کند و اقدامات متقابل لازم را برای صیانت از منافع مردم با جدیت پیگیری کند و به صحن ارائه دهد.

قالیباف عنوان کرد: وظیفه ما آن است که مردم را قوی کنیم، مسئله مردم ما ناکارامدی در اداره کشور، شرایط سخت معیشتی، حمایت نشدن از لحاظ اقتصادی است، نباید کشور و معیشت مردم را معطل غرب کنیم، باید مردم را در اولویت قرار دهیم و باید از تجربه های روشن ملت ایران بهره ببریم و بدانیم که دشمنی آمریکا با این ملت ریشه دار است و اینکه ترامپ رییس جمهور شود یا بایدن هیچ تفاوتی در سیاست اصلی ضربه زدن به ملت ایران حاصل نخواهد شد، پس لازم است بر روی قوی تر شدن ملت ایران تمرکز کنیم، پیروزی واقعی را زمانی اعلام کنیم که اقتصاد و مردم قوی شدند و احساس کنند در زندگی خود تغییرات ملموس ایجاد شده است.ر

لینک کوتاه: asriran.com/0038Tn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: قالیباف دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد

آفتاب‌‌نیوز :

ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس کشورمان امروز دوشنبه به رژیم صهیونیستی هشدار داد که در صورت هر گونه احتمالی، جمهوری اسلامی ایران هم متناسب با آن پاسخ خواهد داد.

عمویی از صهیونیستها خواست که با عقلانیت رفتار کنند و گفت: «آماده استفاده سلاحی هستیم که تا کنون استفاده نکرده‌ایم. ما برای همه سناریوها، برنامه داریم. در این خصوص، با عقلانیت و شجاعت رفتار خواهیم کرد».

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 14 آوریل، عملیات تنبیهی خود علیه رژیم صهیونیستی را در پاسخ به جنایات متعدد این رژیم بویژه حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق آغاز کرد. در این عملیات، نیروی هوافضای سپاه، در نخستین حمله مستقیم علیه اسرائیل، ده‌ها فروند موشک و پهپاد به سمت اهداف نظامی مشخصی در داخل اراضی اشغالی شلیک کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران سرلشکر محمد باقری نیز تصریح کرد که «عملیات ایران در حد تنبیه بود، پاسخ ایران به هراقدامی بسیار بزرگ‌تر خواهد بود..: دلیل این عملیات عبور رژیم صهیونیستی از خط قرمزهای بود که برای ما به هیچ وجه قابل تحمل نبود».

عمویی با بیان اینکه «پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است»، ادامه داد: «پاسخ ما به اسرائیل، مشروع بود و باید به تجاوزات و جنایات آن پایان داده می‌شد».

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با تأکید بر اینکه ایران در این حمله، کمی از قدرت خود استفاده کرد، تصریح کرد: ما خواستار تنش در منطقه نیستیم، و این جنایات اسرائیل در غزه است که ثبات را بر هم می‌زند».

عمویی با اشاره به اینکه بهترین کمک آمریکا به صهیونیستها این است که حملات را متوقف کنند، در پایان از همه کشورها خواست که از جنایات صهیونیستها حمایت نکنند.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • واشنگتن‌تایمز: حمله ایران به اسرائیل، شکست سیاست بایدن را نشان داد
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • دلزدگی مردم آمریکا از رقابت دوباره بایدن و ترامپ
  • هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود
  • کمیسیون امنیت ملی مجلس: به هر اقدام صهیونیست‌ها پاسخ مناسب خواهیم داد