Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،امروز یک شنبه ۳۰ شهریور شاخص کل بورس در شروع معاملات با اُفت ۱۰ هزار واحدی همراه بود.

بازار با فشار فروش و عقب نشینی خریداران آغاز به کار کرده است.

خودرویی‌ها امروز با معاملاتی پر عرضه شروع به کار کردند. نماد‌های خگستر، خودرو، خساپا، خپارس، خزامیا و خبهمن از جمله منفی‌های گروه اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گروه فلزات اساسی نماد فولاد با افت ۱ درصد مواجه است. فملی با افت ۳ درصد در قیمت ۳۵۷۰ تومان دنبال می‌شود.ذوب و فخوز نیز افت ۳ درصدی قیمت را تجربه می‌کنند.

در گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در قیمت ۳۳۶۵ تومان و نماد شبندر در قیمت ۴۴۰۲ تومان با رشد بیش از ۴ درصد همراهند. شبریز نیز در قیمت ۴۲۳۰ تومان رشد بیش از ۲ درصد دارد. شتران در محدوده بالاتر از سطح ۳ هزار تومان دنبال می‌شود.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بورس بازار سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

کد خبر 6085065

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • ۱۶۱ میلیارد تومان نقدینگی به بازار سهام تزریق شد
  • قرمز پوشی یک دست بانک‌ها پس از خرید سهام باشگاه پرسپولیس!
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قیمت فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • مبلغ کل فروش بلوک سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است