Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست با نمایندگان سازمان های مردم نهاد قرچک با حضور خطیبی فرماندار، خدایی‌راد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، خرمی شریف شهردار قرچک و صغیری رئیس اداره اجتماعی فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: تعداد سازمان‌های مردم نهاد شهرستان قرچک در دولت تدبیر و امید رشد ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ برابری داشته است.

بهمن خطیبی در نشست با نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد قرچک اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای ۲۱ سازمان مردم نهاد است که از این تعداد سه تشکل، نمایندگی سازمان‌های مردم نهاد کشوری را برعهده دارند و این درحالیست که تا سال ۹۲، شش سمن در قرچک فعال بودند.

وی افزود: چهار سازمان مردم نهاد دیگر نیز در حال اخذ مجوز هستند.

خطیبی بیان کرد: سازمان‌های مردم نهاد این شهرستان در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ... در حال فعالیت بوده و کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته اند و بطور حتم برای ادامه فعالیت مثمرثمر آنها باید همه ادارات از ظرفیت آنها استفاده کرده و همراهی لازم را داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید سازمان های مردم نهاد قرچک سازمان های مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد

اکبر ایازی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: بودجه فرهنگی شهرداری در پارسال، ۱۲ میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود که این بودجه در امسال ۲۶ میلیارد تومان و در ۱۲ سرفصل خواهد بود، که این رقم نسبت به پارسال دو برابر شده است.

بیشتر بخوانید

اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرکرد محله‌محور می‌شود

وی افزود: یک بودجه پنج میلیاردی جداگانه هم برای ساخت فرهنگ سرا با اولویت ساخت در منظریه، ناحیه غرب و خیابان ملت اختصاص داده شد که در مجموع ۳۱ میلیارد بودجه فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در نظر گرفته شده است.

ایازی ادامه داد: اتفاقات خوبی برای در حوزه فرهنگی با وجود شهردار جدید افتاد که دلیل آن نگاه خوب به مباحث فرهنگی شهر بود.
منبع: ایمنا

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جولان سگ های ولگرد در معابر شهرستان قرچک
  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • رفع دائم مشکل کم‌آبی به تدبیر دولت انقلابی نیاز دارد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۵ سال توفیقات فراوانی داشته است
  • ماجرای نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها!
  • لغو عضویت ایران در سه سازمان جهانی؛ گاف تازه دولت؟
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها؛ اشتباه بزرگ؟
  • افزایش ۲ برابری بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد