Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-28@09:42:04 GMT

قیمت تور کیش در تابستان 99

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۱۷۵

قیمت تور کیش در تابستان 99

تعطیلی مدارس در فصل تابستان، فرصت خوبی را برای سفر به جزیره دیدنی کیش فراهم می‌کند. کیش یکی ‌از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است که سالانه بیش‌از یک میلیون توریست ایرانی و خارجی را به‌خود جذب می‌کند. این جزیره مرجانی با طبیعت آبی چشم‌نواز خود همراه آثار تاریخی و روستاهای زیبا، درصدر لیست مناطق موردنظر مسافران برای تفریح و گشت‌وگذاری به‌یادماندنی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر با تور کیش از روش‌های منطقی و مناسب برای کاهش هزینه و داشتن سفری راحت به‌شمار می‌رود. آژانس‌های مسافرتی مختلفی، در فصل‌های گوناگون سال تورهای سفر برای مسافران تدارک می‌بینند که مقاصد متفاوت داخلی، خارجی، سیاحتی و زیارتی را دربرمی‌گیرد. وقتی سفر با تورهای کیش را انتخاب می‌کنید، نگرانی درباره انتخاب محل اقامت، خوراک، بلیط هواپیما و... نخواهید داشت. درحقیقت همه تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی سفر برعهده تور خواهد بود. درادامه این مطلب قصد داریم چند تور تابستانی سفر به کیش و قیمت‌های‌شان را بررسی کنیم.

سفر به کیش

اگر می‌خواهید سفری سرشار از هیجان و تفریحات ناب و جدید را تجربه کنید، تور کیش را ازدست ‌ندهید. کیش جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی ازجمله بوستان آهوان، نخلستان، درخت لور، کشتی یونانی، آب‌انبارهای سنتی، شهر زیرزمینی کاریز و... دارد که برای تماشای همه این اماکن و تفرج‌گاه‌ها باید برنامه و زمان‌بندی دقیقی را در سفر اجرا کنید. اگر با تور کیش سفر کنید، سرپرست تور این زمان‌بندی را انجام داده و با برنامه‌ای منظم شما را برای تماشای دیدنی‌های اعجاب‌انگیز جزیره همراهی می‌کند. علاوه‌بر همه این موارد، نمی‌توان بدون لذت از تفریحات هیجان‌انگیز کیش، از سفر بازگشت. برای استفاده از تفریحات آبی لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی کیش، بهتر است فصولی را انتخاب کنید که در آن آب دریا آرام و هوا مساعد باشد. زمستان‌ها و پاییز کیش آب‌وهوای خوبی دارد و به‌طورکلی این دو فصل به‌علاوه فصل بهار به‌ویژه ماه فروردین، برای سفر و تفریح در جزیره بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. درادامه چند تور کیش را که در تابستان 99 برای سفر آماده هستند، به شما معرفی می‌کنیم.

تور کیش هتل کوروش

برای سفر با تور هتل کوروش دست‌کم باید یک میلیون و 310 هزارتومان کنار بگذارید که این قیمت نرخ اقامت به‌مدت دو شب همراه تور است. خدمات این تور شامل بلیط رفت‌وبرگشت هواپیما، صبحانه، ترانسفر رفت، استخر، سونا، جکوزی و شارژ چای و قهوه داخل اتاق می‌شود.

هتل کورورش در سال 97 در میدان پردیس کیش کار خود را آغاز کرد. این هتل پنج ستاره در 16 طبقه و 198 واحد اقامتی اتاق‌های متنوعی مانند اتاق دوتخته روبه دریا، سوئیت رویال روبه جزیره و... دارد که می‌توانید متناسب با شرایط و سلیقه خود یک اتاق را برای اقامت، انتخاب کنید. هتل کوروش پارکینگ رایگان با ظرفیت 10 خودرو دارد. ازدیگر امکانات این هتل نوساز می‌توان به سالن ورزشی، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، لاندری و... اشاره‌کرد.

تور کیش هتل گاردنیا

در سفر با تور کیش هتل گاردنیا باید برای یک بسته سفر دوتخته، مبلغ یک میلیون و 120 هزارتومان بپردازید. بلیط چارتری رفت‌وبرگشت، ترانسفر، گشت جزیره رایگان، ورودی شهربازی هایلند رایگان و... ازجمله خدمات این تور هستند.

هتل سه‌ستاره گاردنیای کیش ازآن‌دسته هتل‌هایی است که شما را برای یک اقامت آرام و ریلکسیشن در محیطی زیبا، وسوسه می‌کند. این هتل در چهار طبقه و 58 واحد اقامتی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. هتل گاردنیا در دو فاز به بهره‌برداری رسید. فاز اول 21 واحد ویلایی واقع‌در فضای سبز بوده و فاز دوم آن ساختمان اصلی و پنج‌طبقه هتل را تشکیل می‌دهد که کافی‌شاپ نسیم، نمازخانه، رستوران نخل، سالن اجتماعات و... همگی در این بخش وجود دارند. هتل گاردنیا کمی از ساحل و اغلب پاساژها و مراکز تجاری فاصله دارد؛ ولی سرویس هتل، رفت‌وآمد به قسمت‌های مختلف جزیره را راحت می‌کند.

تور هتل شایان کیش

برای سفر با این تور حداقل باید بودجه یک میلیون و 250 هزارتومانی را درنظر بگیرید. سفر با این تور هوایی بوده و شامل خدمات صبحانه، ترانسفر، بلیط، استخر، سونا، جکوزی و گشت جزیره است.

هتل پنج ستاره شایان با حدود نیم قرن تجربه خدمت‌رسانی به گردشگران جزیره کیش، یکی‌از قدیمی‌ترین هتل‌های کیش محسوب‌ می‌شود. هتل شایان 193 واحد سوئیت و اتاق در چهار طبقه دارد. برای دسترسی آسان به بزرگ‌ترین اسکله تفریحی جزیره مرجانی کیش، اقامت در این هتل گزینه خوبی است؛ چون این اسکله دقیقا روبروی هتل شایان قرار دارد. هتل بزرگ شایان با رستوران‌های متعدد مثل رستوران شمبلیر، رستوران فرانسوی و... فضای سبز زیبا و اتاق‌هایی با چشم‌انداز اسکله و ساحل، از توریست‌های زیادی برای اسکانی خاطره‌انگیز در جزیره پذیرایی می‌کند. هتل شایان سوئیت‌ها و اتاق‌های متنوعی مانند سوئیت ساحلی دونفره، اتاق دوبلکس، اتاق رویال دوخوابه، ویلای ساحلی دوخوابه و... دارد. امکانات متنوع هتل مانند سالن کنفرانس، سالن همایش، نمازخانه، روم‌سرویس، خودپرداز، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سالن بیلیارد و... سفری آسوده را برای شما فراهم می‌کند.

با رزرو تور کیش و استفاده از خدمات تور، تخفیف‌های هتل‌های کیش و تهیه بلیط هواپیما کیش علی بابا، سفری به‌یادماندنی را برای خود رقم‌ بزنید. سفر با تور، امکانات ویژه‌ای را برای شما ایجاد می‌کند که در سفر به‌تنهایی، برای برخورداری از آن‌ها باید هزینه و زمان زیادی را صرف کنید. درنهایت با مقایسه قیمت تورهای مختلف در سایت، این امکان برای شما وجود دارد که توری متناسب با شرایط خود را پیدا کنید و از همسفرشدن با افراد جدید لذت ببرید.

   

    

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت تور کیش تورهای کیش رپرتاژ آگهی علی بابا سفر با تور یک میلیون هتل شایان برای سفر تور کیش اتاق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان

آفتاب‌‌نیوز :

من بعید می‌دانم ما بتوانیم اختلاف‌های خود را با آمریکا حل کنیم. ما باید مدیریت اختلافات داشته باشیم و این اختلافات را از حالت تنش آفرین که باعث می‌شود دیگر کشور‌ها نتوانند با ما رابطه خوب داشته باشند خارج کنیم.

ما قبلا درباره افغانستان و عراق با آمریکا مذاکره کردیم، الان باید درباره غزه در جایگاه حمایت از مردم غزه مستقیما در مذاکرات حضور داشته باشیم و نمی‌توانیم این کار را واگذار کنیم، نمی‌توانیم منافع ملی و مقاومت را برون سپاری کنیم. خود ما باید حضور داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: سایت جماران

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی خانه روزنامه‌نگاران تا تابستان امسال
  • منچستریونایتد در پی تقویت خط دفاع با جرد برنتویت
  • ۱۰ مرکز اقامتی مهم تبریز را بیشتر بشناسیم + آدرس
  • «باغ تیتو» لکه‌ای سبز در دل کویر
  • فیلم| افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • چرا هتل هما 2 مشهد محبوبیت زیادی دارد؟
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • جزییات بازگرداندن انگشتر ۵۰ میلیاردی در کیش
  • پذیرش ۱۲ هزار و ۱۰۳ نفر در پایگاه‌های اسکان فرهنگیان استان همدان