Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-24@13:34:49 GMT

کاهش ۳.۳ درصدی سفرهای برون‌شهری+

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۲۱۰

کاهش ۳.۳ درصدی سفرهای برون‌شهری+

تین نیوز

مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای ضمن اعلام کاهش٣.٣ درصدی سفر برون‌شهری از بارندگی در جاده‌های مازندران، گیلان و گلستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز از مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها،  براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ٢ هزار و ٢٢٢ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، میزان تردد نسبت به روز قبل ۳.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد کاهش داشته است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۴.۱ درصد، اوج تردد بین ساعت۱۸ تا ۱۹ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ انجام شده است که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محورهای شمالی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) خبر می دهد.

آزادراه قزوین– رشت دارای بارش باران و محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال فاقد مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج -تهران حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس خبر می دهد.

ترافیک سنگینی در آزادراه پردیس- تهران محدوده تونل شماره یک و ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران محدوده شهر قدس گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی نیز از بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران، گیلان و گلستان خبر می دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان

مدیر مرکز مدیریت بحران کاشان محدودیت و تردد ناشی از بروز سیل در کاشان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

هادی کاشانی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به بارش باران و وقوع سیلاب در برخی معابر شهری کاشان، اظهار داشت: مدیریت بحران شهرستان کاشان بلافاصله فعال اقدامات پیشگیرانه از طریق دستگاه‌های خدماتی و امدادی صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه به دلیل آبگرفتگی برخی از معابر شهر کاشان تردد در آن محورها با برخی مشکلات روبه‌رو شده است، افزود: با تلاش‌های صورت گرفته تردد در اکثر مناطق شهرستان کاشان بدون هیچ مشکلی صورت می‌پذیرد.

مدیر مرکز مدیریت بحران شهرستان کاشان با بیان اینکه در حال حاضر تردد در برخی نقاط شهری تا اطلاع ثانوی با محدودیت روبه‌رو است، ابراز داشت: محورهای جاده سلامت، محورهای منتهی به میدان حسن‌آباد و رسالت به کمربندی تا اطلاع ثانوی مسدود دست.

وی در بیان دیگر جزئیات محدودیت تردد معابر در شهر کاشان، گفت: محورهای بلوار الهیه محدوده میدان عسگریه به سمت بلوار امام رضا(ع) و بلوار باقرالعلوم از سمت باغ فین نیز تا اطلاع ثانوی مسدود است.

کاشانی‌نژاد تصریح کرد: از شهروندان درخواست داریم با توجه به محدودیت‌های تردد ناشی از وقوع سیلاب در کاشان محورهای جایگزین را برای تردد انتخاب کنند تا با مشکل روبه‌رو نشوند و از سوی دیگر نیز تمامی تلاش دستگاه‌های خدماتی برای آزادسازی محورهای مذکور به کار گرفته است.

سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم

وی با بیان اینکه پاکسازی محورهای روستایی نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: پاکسازی روستاهای درگیر سیلاب شهرستان کاشان نظیر قهرود، جوینان، دره، یزدآباد و غیره نیز انجام شده و خدمت‌رسانی تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • ترافیک سنگین در محور هراز و آزادراه قزوین کرج تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • ترافیک در محور هراز سنگین است