Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@10:07:41 GMT

شناسایی ۵٩ فقره املاک مازاد در فارس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۲۱۶

شناسایی ۵٩ فقره املاک مازاد در فارس

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دایی بعد از ظهر شنبه در شورای توسعه و برنامه ریزی استان فارس بیان کرد: ٧٠٠ میلیارد تومان از مجموع اعتبارات اسناد خزانه اسلامی که به استان تخصیص یافته است تاکنون جذب شده و تنها ۶٧ میلیارد تومان از این اعتبارات تاکنون جذب نشده است.

وی اضافه کرد: در میان طرح‌های که تاکنون جذب نشده‌اند می‌توان به بیش از ١٣ میلیارد تومان مربوط به دانشگاه شیراز جذب نشده است و شرکت توزیع برق نیز با بیش از ٨ میلیارد تومان نیز هنوز جذب نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در میان املاک شناخته شده در استان فارس می‌توان گفت که ٢٠ فقره از املاک با بیش از ۵ میلیارد تومان مصوب شده است این در حالی است که بیش از هزار و ۴٠٠ ملک مازاد در فارس شناسایی شده است که اگر این املاک به صورت خود اظهاری توسط دستگاه‌های اجرایی معرفی نگردد به وزارت خانه مربوطه عودت می‌یابد.

به گفته دایی استفاده از طرح‌های ملی و طرح‌هایی با ویژگی استانی می‌تواند نقش ویژه ای در افزایش تسهیلات تخصیصی به استان فارس داشته باشد و موجب شود حجم تسهیلات استان فارس افزایش یابد.

کد خبر 5027706

منبع: مهر

کلیدواژه: شیراز املاک مسکن ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه میلیارد تومان استان فارس جذب نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • واگذاری املاک مازاد وزارت کار
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور ۱۴۰۳
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • شناسایی ۱۱۲ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی در چهارمحال و بختیاری
  • اراضی ساخت مسکن در ۹ استان کشور توسط وزارت نفت اعلام شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد