Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:18:37 GMT

قرارداد ۱.۳ میلیون دلاری برای سرمربی سابق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۲۲۱

قرارداد ۱.۳ میلیون دلاری برای سرمربی سابق پرسپولیس

بعد از جدایی پاتریس کارترون و پیوستن به تیم حریف پرسپولیس، حالا از گابریل کالدرون به عنوان مهم‌ترین گزینه هدایت تیم الزمالک مصر نام برده می‌شود.

به گزارش مشرق، سرمربی آرژانتینی و سابق پرسپولیس که با تصمیم مدیریت وقت باشگاه از سرمربی‌گری تیم سرخپوش پایتخت کنار گذاشته شد، حالا در یک قدمی باشگاه الزمالک مصر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبری است که در رسانه های عربی زبان دست به دست می‌شود و حتی منابع مختلف خبر داده‌اند که خورخه مندس ایجنت کریستیانو رونالدو کارهای این انتقال را انجام می‌دهد. نکته جالب پیوند عجیب تیم الزمالک با پرسپولیس است که چندی پیش سرمربی اش پاتریس کارترون را از دست داد و وی به حریف پرسپولیس یعنی التعاون پیوست.

رقم دستمزد کالدرون یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار برای هر فصل برآورد شده که تفاوت هایی جدی با رقم قراردادش در پرسپولیس دارد. این انتقال در حالی قریب الوقوع به نظر می‌رسد که کالدرون و دستیارانش با حکم ۷۴۵ هزار دلاری پرسپولیس را در فیفا نقره داغ کرده اند.

«وتوگیت» درباره کالدرون گزارشی مفصل را نوشته و با تشریح رزومه سرمربیگری او، به روزهای پرفراز و نشیب ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن پرداخته است. در ابتدای این گزارش آمده: «او بدون شکست تیم ملی عربستان را به جام جهانی ۲۰۰۶ هدایت کرد و با الاتحاد به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید. در الهلال علاوه بر قهرمانی لیگ، جام حذفی را هم بالای سر برد.»

در بخشی از این گزارش با اشاره به چند گزاره، ویژگی های مثبت و منفی آورده شده است: «بدون نگاه به اسم ستاره ها، به کیفیت و آمادگی بازیکنان توجه می‌کند، از بازیکنان جوان در ترکیبش بهره می‌برد، به تعویض در طول مسابقه اعتقاد ویژه دارد و تیمش را بر اساس سازماندهی دفاعی و مالکیت توپ به زمین می‌فرستد.»

در قسمت ویژگی های منفی نوشته شده: «او در چند مورد با بازیکنان بزرگ تیم به مشکل خورده؛ از جمله قبل از فینال جام حذفی با محمد نور ستاره الاتحاد. کالدرون گاها عصبی می‌شود و همچنین در بازی های بزرگ توانایی مدیریت کمتری را از خود نشان داده.»

بخش دیگر این گزارش به اتکای کالدرون به دستیاران خود مربوط است و نویسنده ادعا کرده که او به دو کمک اسپانیایی خود متکی است و در بازی خوانی، تمرین و بدنسازی بازیکنان از آن ها کمک زیادی می‌گیرد.

با این حال هواداران الزمالک از حضور گابریل کالدرون استقبال کرده‌اند و احتمال دارد در روزهای آینده این انتقال انجام شود.

الزمالک یکی از پرطرفدارترین تیم های قاره آفریقاست که پنج قهرمانی لیگ قهرمانان آفریقا، ۱۲ قهرمانی لیگ و ۲۷ قهرمانی جام حذفی را در کارنامه خود دارد.

لازم به ذکر است که گابریل کالدرون پنج ماه هدایت پرسپولیس را برعهده داشت و توانست این تیم را قهرمان نیم فصل کند اما رویکرد مدیرعامل وقت باشگاه محمدحسن انصاری فرد منجر به جدایی این سرمربی آرژانتینی شد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین الزمالک مصر گابریل کالدرون پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که شش هفته تا پایان لیگ بیست و سوم باقی مانده، پرسپولیس و استقلال رقابت نزدیک و پیچیده خود برای رسیدن به جام قهرمانی را ادامه می‌دهند و در این بین بسیاری از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که تیم آنها با ارائه نمایش بهتر، مستحق جام قهرمانی است و تیم حریف به دلیل آنچه آنها نمایش تدافعی می‌خوانند، از این شایستگی برخوردار نیست.

ویدئو: 330737

اما اوسمار نظر دیگری دارد و صحبت خود را اینطور شروع می‌کند: تیمی قهرمان می‌شود که آخر فصل بیشترین امتیاز را داشته باشد و امیدوارم این تیم پرسپولیس باشد.

او در پاسخ به این سوال که از بین دو مدعی قهرمانی کدام یک تیم بهتری هستند؟ توضیح داد: پاسخ به این سوال سخت است. فوتبال جالب است و همه آن را دوست دارند، چون روش‌های مختلف بازی دارد. ۱۰ دیگر کسی درباره بازی تیم‌ها حرف نمی‌زند و همه فقط یادشان است که کدام تیم قهرمان شده است. برای اینکه بگوییم تیمی خوب بوده، باید قهرمان شود. اگر قهرمان شویم همه از ما یاد می‌کنند و می‌گویند خوب بازی کرده و قهرمان شده است.

این سرمربی برزیلی درباره دو گانه نتیجه‌گرایی و نمایش زیبا نیز اینطور صحبت کرد: در لیگ تیمی که خوب بازی کند، توجه بیشتری جلب می‌کند و قهرمان می‌شود. در بازی‌های حذفی مهم پیروزی است اما در مجموع در فوتبال، وقتی خوب بازی کنی، برنده می‌شوی. در بلند مدت تیمی که خوب بازی کند برنده است.

اوسمار در خصوص شهرآورد نیز گفت: دربی در همه جای دنیا سخت است. ما سعی کردیم بازی‌ای همه همیشه انجام می‌‌دهیم داشته باشیم، اما در دربی احساسات خیلی دخیل است و جو تماشاگران، شرایط بازی را تغییر می‌دهد و حتی برای داوری هم سخت است. ما همه تلاش‌مان را کردیم که برنده شویم، به خصوص که بازی روی صدر جدول تاثیرگذار بود. اما الان هستیم و زنده‌ایم و تا آخر هم مبارزه می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!