Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی درباره رها شدن بازار از سوی دولت و عدم نظارت بر قیمت اجناس اظهار داشت: متاسفانه دولت بازار را رها کرده و نظارتی بر آن ندارد.  

وی با بیان اینکه نوسان قیمت‌ها به دلیل نوسانات ارزی است، گفت:‌ متاسفانه قیمت‌ها خیلی سریع تغییر می‌کند اما دولت باید بازار را مدیریت کرده و اجازه ندهد افراد سودجو در حق مردم اجحاف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نائب رئیس کمیسیون برنامه مجلس تصریح کرد: در شرایط اقتصادی حساس فعلی که در جنگ اقتصادی با دشمنان قرار داریم نظارت بر بازار امری لازم وحتمی بوده و باید قاطعانه دولت اقدام کند.

 میرتاج‌الدینی گفت:‌یکی از کارهای کشور در دوران ۸ سال دفاع مقدس مدیریت بر بازار بود که اجازه نمی‌داد محتکران و افراد سودجو از شرایط جنگی کشور به ضرر مردم سوء استفاده کنند.

وی تصریح کرد: شرایط فعلی بازار مدیریت همه جانبه وقوی از سوی قوه مجریه را لازم دارد و این در حالی است که اقدامات نظارتی دولت نسبت به دهه ۶۰ بسیار بالا رفته و بخشی از انبارها به صورت شفاف و آنلاین در اختیار سامانه‌های دولت است.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:‌ عملکرد اتوماسیونی در شرایط فعلی می‌تواند چند قیمتی در بازار را از بین ببرد ضمن اینکه توزیع عادلانه اجناس و کالاها در انبارها و میادین از اهمیت بالایی برخوردار است.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: دولت باید در مقابل تغییر قیمت‌ها، قدرت خرید مردم را حفظ کند ونمی‌توانیم بپذیریم در مقابل افزایش روزانه قیمت اجناس و کالاها قدرت خرید مردم کاهش پیدا کند و دولت فقط نظاره‌گر باشد.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس بنا دارند با طرح‌های مختلف و اجرایی، قدرت خرید مردم را افزایش دهند و یا اینکه کالاهای اساسی مردم را با استفاده از روش‌های الکترونیکی یا خرید اعتباری تامین کنند.

نائب رئیس کمیسیون برنامه مجلس درباره افزایش قیمت خودرو و نقش دولت در این باره گفت: به نظر می‌رسد دولت در موضوع خودرو قدرت مدیریت خود را از دست داده و نمی‌تواند خودروسازان را مدیریت کند؛ برای مردم قابل قبول نیست هر روز قیمت خودرو به صورت نجومی بالا برود و مشکلات مردم در این حوزه افزوده شود.  

منبع: نماینده

کلیدواژه: مجلس میرتاج الدینی میرتاج الدینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،در متن پیام امده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا» احزاب۲۳

عروج یادگار و جانباز پرافتخار دفاع مقدس، مرد میدان ایثار و از خودگذشتگی، فرمانده قهرمان و معاون فعال تیپ پر افتخار ۴۴ قمر بنی هاشم و خدمتگزار صدیق، شجاع و انقلابی در راه اعتلای اهداف انقلاب و اسلام عزیز، سردار سرافراز سپاه اسلام، راوی رشادت‌ها و افتخارات هشت سال دفاع مقدس و جهادگر نستوه، حاج محمدکیانی «حاج جمعه‌علی» که پس از سال‌ها مجاهدت به همرزمان شهیدش، چون سردار شهید حاج علی زاهدی پیوست را به اهل بیت و خاندان و بازماندگان آن سردار پرافتخار، مردم فهیم استان چهار محال و بختیاری، اهالی محترم روستای هرچگان و دوستان و همرزمان ایشان تسلیت گفته از خداوند قادر متعال میخواهم روح بلند ایشان را در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور و همجوار گرداند و به بازماندگان بویژه بیت مکرم و معزز این سردار سرافراز صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • آرامش بازار ارز بعد از عملیات مقتدرانه «وعده صادق»
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • بهادری جهرمی: نظارت‌ مرثر بر بازار نیازمند تمرکز نظارت است
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس