Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@09:36:54 GMT

هشدار حذف و جریمه متقاضیان وام ودیعه مسکن

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۴۶۷

هشدار حذف و جریمه متقاضیان وام ودیعه مسکن

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی به شرح زیر است؛

« به اطلاع کلیه متقاضیان وام کمک ودیعه اجاره مسکن می‌رساند:همانطور که در زمان ثبت نام، دریافت این تسهیلات منوط به دارا بودن شرایط مندرج در ماده (1) آیین نامه اجرایی قانون ساماندهی از جمله «نداشتن سابقه مالکیت از سال 1384 به بعد» بوده است؛ کلیه متقاضیان و افراد تحت تکفل ایشان متعهد هستند که از تاریخ (1384/1/1)، فاقد مسکن و یا زمین مسکونی ملکی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا چنانچه در هر زمان سابقه مالکیت ایشان محرز گردد، از فرآیند پرداخت تسهیلات حذف گردیده و در صورت اخذ آن تسهیلات متعهد به جبران خسارات و استرداد کلیه تسهیلات دریافتی و جرایم مربوطه خواهند بود.»

پربیننده ترین قیمت مسکن در منطقه١٠ تهران/ آپارتمان در یک منطقه پُرمعامله‌ پایتخت چند؟ مهلت دو روزه برای متقاضیان مسکن ملی الزام احراز هویت آگهی‌های آنلاین خودرو و مسکن از مهر بازار اجاره مسکن سامان داده شد حادثه هواپیمای اوکراینی جنگ الکترونیک بود

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن مسکن تسهیلات مسکن اجاره مسکن تولید مسکن ودیعه مسکن قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند

طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی شهرستان بیرجند به صورت هم‌زمان اعطا شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، امروز_ دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین، به مناسبت گرامیداشت دهه تشکیل حساب ۱۰۰ امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، تعداد ۳۰۰ جلد سند مالکیت روستایی و شهری به صورت هم‌زمان در سطح شهرستان به متقاضیان تحویل داده شد.

قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خراسان‌جنوبی در این مراسم، هدف از صدور اسناد مالکیت را رسمیت بخشیدن به مالکیت اراضی روستایی، کمک به توسعه و رونق اقتصاد در روستاها، ساماندهی نظام مالکیت اراضی واقع در بافت روستاها، امکان استفاده به‌عنوان وثیقه در تسهیلات بانکی، افزایش ارزش حقوقی و اقتصادی املاک، تثبیت مالکیت و از بین بردن اختلاف ملکی و کاهش سطح دعاوی املاک روستایی در مراجع قضائی عنوان کرد.

تنها تصریح کرد: در شهرستان بیرجند تاکنون بالغ بر ۱۲ هزار جلد سند مالکیت روستایی و شهری با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک صادر و تحویل متقاضیان شده است.

به گزارش ایمنا، در ادامه برنامه‌های بنیاد مسکن در شهرستان بیرجند، زیرسازی و آسفالت دو هزار و ۴۵۰ مترمربع از معابر روستای شریف آباد نیز با اعتبار ۵۱۵ میلیون تومان نیز به بهره‌برداری رسید و سپس به صورت متمرکز ۱۰۰ واحد مسکن مقاوم احداث شده از محل تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی نیز به متقاضیان تحویل داده شد و به این ترتیب نه هزار و چهارصد و پنجاهمین واحد مقاوم‌سازی شده شهرستان بیرجند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

کد خبر 744816

دیگر خبرها

  • موجرانی که اجاره زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند
  • اجاره خانه در کدام محله‌های تهران ارزان‌تر است؟
  • اعطای هم‌زمان ۳۰۰ جلد سند مالکیت شهری و روستایی در شهرستان بیرجند
  • پرداخت بیش از ۲۷۸ میلیارد تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت ۲۷۸ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • پرداخت پنج هزار و ۲۰۵ فقره تسهیلات ودیعه مسکن در گلستان
  • افزایش ۴ برابری وام ودیعه مسکن دانشجویان متأهل
  • ارائه تسهیلات وام ۳۵۰ میلیونی به متقاضیان مسکن
  • این خانه‌ها برای از ما بهتران است / اجاره در تهران ماهی ۳۷۵ میلیون تومان