Web Analytics Made Easy - Statcounter

واقعی گفت: دو دانش آموز خراسان جنوبی درگروه های آزمایشی علوم انسانی و علوم ریاضی و فنی موفق به کسب رتبه هفتم کشوری در آزمون سراسری ۹۹ شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد علی واقعی» صبح امروز (۳۰ شهریور) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار کرد: سازمان سنجش آموزش کشور اسامی ۱۰ نفر اول در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و ۵ نفر اول در گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: براساس اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری دانشگاهها توسط سازمان سنجش «محمد مولوی سرند» از فردوس موفق به کسب رتبه هفتم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شده است.

 


واقعی افزود: همچنین خانم «فاطمه برات نژاد» از  قاین رتبه هفتم گروه آزمایشی علوم انسانی را کسب کرده است. 

 

گفتنی است؛ آزمون سراسری  ۹۹ در پی شیوع بیماری کرونا از بیست و نهم  مرداد تا یکم شهریور ماه پس از یک وقفه یک ماهه برگزار شد. 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: کسب رتبه برتر کشوری رتبه های برتر کنکور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دانش آموزان آزمایشی علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستارى فرد در حاشیه بازدید از روند اجراى طرح شهید سلیمانى در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با اجرای این طرح در سطح کشور، گفت: در اجرای این طرح ۵۰ درصد به تعداد فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش اضافه شده و ۲۸۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای ایجاد شده است. 

وی ادامه داد: این امر موجب شد تا سرانه ورزشی ۳۳ درصد افزایش یابد تا در سرانه از سه دهم مترمربع به چهاردهم متر مربع دست یابیم، ارتقاى سرانه فضاى ورزش دانش آموزى کشور به یک متر مربع تا پایان برنامه هفتم توسعه یکی از هدف گذارى هاى این طرح است.

ستارى فرد گفت: استمرار نهضت ملى احداث فضاهاى ورزشى را براى سال ١٤٠٣ برنامه ریزى کرده ایم که تحقق این مهم زمینه کیفیت بخشى به ورزش دانش آموزى را فراهم می‌سازد، اعتبارات خوبى نیز در این راستا پیش بینى شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، در خصوص عملکرد استان آذربایجان‌غربى در زمینه اجراى طرح شهید سلیمانی، گفت: طبق ارزیابى‌هاى صورت گرفته در سال ١٤٠٢، استان آذربایجان‌غربى جزو استان هاى برتر در زمینه اجراى طرح شهید سلیمانى بوده و عملکرد بسیار خوبى را در این زمینه داشته است.

وى به ظرفیت‌های مهم استان آذربایجان غربى در زمینه ورزش دانش آموزى اشاره کرد و گفت: مجموعه ورزشى، فرهنگى چند منطوره شهید رجایی استان آذربایجان غربى جزو مجموعه‌های بی نظیر در ورزش دانش آموزی کشور است که با توجه به این ظرفیت موجود، امیدواریم میزبانى هاى مهم کشوری و حتی بین المللى ورزش‌هاى دانش آموزى را در این مجموعه شاهد باشیم.

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • لزوم ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • افزایش بیش از ۵ درصدی شاخص اهدای عضو در خراسان جنوبی
  • تاثیر۵۰ درصدی نمرات امتحان نهایی در کنکورسراسری
  • تقلب سازمان یافته در کنکور سال گذشته رخ نداد/ تجربی پر جمعیت‌ترین گروه آزمایشی در آزمون سراسری است
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  •  آذربايجان‌غربى در اجراى طرح شهيد سليمانى در رتبه‌هاى برتر كشور قرار دارد