Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@15:01:52 GMT

طلاب در حوزه علمیه محل سکونت خود ادامه تحصیل می دهند

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۴۹۲

طلاب در حوزه علمیه محل سکونت خود ادامه تحصیل می دهند

حجت الاسلام بدری گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی، کلاس های مدرسه علمیه امام القائم (عج) به صورت تلفیقی برگزار می شود.

«حجتالاسلام سید مجتبی بدری» در گفت و گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل های بهداشتی سال تحصیلی مدرسه علمیه امام القائم (عج) طبق دستورالعمل مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) افزود: کلاس های سال تحصیلی جدید به صورت تلفیقی برگزار می شود و سعی کرده ایم پروتکل های بهداشتی را برای مقابله با کرونا به کار بگیریم.

 

وی در خصوص نحوه حضور طلاب در کلاس های درس توضیح داد: طلاب ساکن در شهرستان های دیگر را ملزم کرده ایم تا به حوزه علمیه محل سکونت خود مراجعه کنند و در آنجا به تحصیل بپردازند و به صورت هفتگی یا ماهانه برنامه هایشان و نحوه فعالیت و میزان پیشرفت تحصیلی خود را به حوزه علمیه امام القائم (عج) اعلام کنند.

 

حجت الاسلام بدری خاطرنشان کرد: طلاب ساکن در استان تهران در کلاس های درس حضور پیدا می کنند و کلاس هایی که بیش از هشت نفر شاگرد دارد، برنامه ریزی کرده ایم تا طلاب طی دو وعده در کلاس های حوزه حضور پیدا کنند و از این طریق فاصله گذاری اجتماعی نیز رعایت می شود.

 

وی با بیان اینکه از فضای مجازی نیز برای آموزش طلاب بهره گرفته ایم، خاطرنشان کرد: مدرسان حوزه برخی از دروس را در کانال های شخصی خود به شاگردان ارایه می کنند.

 

مدیر مدرسه علمیه امام القائم (عج) در خصوص اقدامات انجام شده برای اجرای پروتکل های بهداشتی گفت: به صورت مداوم بخش های مختلف حوزه علمیه ضد عفونی می شود و استفاده از ماسک برای طلاب و مدرسان حوزه الزامی است.

 

حجت الاسلام بدری با بیان اینکه کلاس های مدرسه علمیه امام القائم (عج) در سال تحصیلی جدید به صورت تلفیقی و با پروتکلی که اعلام کردم، برگزار می شود و تاکنون خوشبختانه مشکلی نداشته ایم.

 

وی در خصوص آزمون پایان ترم طلابی که در حوزه علمیه محل سکونت مشغول به تحصیل هستند، گفت: امتحانات پایان ترم این طلاب در همان حوزه محل سکونت شان برگزار می شود و برگه های امتحانی آنها به مدرسه علمیه امام القائم (عج) ارسال خواهد شد.

 

پایان پیام/47

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویروس کرونا حوزه علمیه برگزار می شود حوزه علمیه محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان

مدیرکل نوسازی مدارس کردستان گفت: با کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ابراهیم مرادی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش که در استانداری کردستان برگزار شد، با بیان اینکه سرانه فضاهای آموزشی استان رشد خوبی داشته است، اظهار داشت: علی‌رغم رشدی که سال گذشته داشته‌ایم با کسری 331 هزار متر مربعی فضای آموزشی در سطح استان مواجه هستیم که باید اعتبارات ویژه‌ای برای جبران این کمبودها اختصاص داده شود.

وی گفت: در شش نقطه استان کردستان کمبود فضای آموزشی داریم اما در چنین شرایطی برخی ادارات و دستگاه‌ها به عناوین مختلف دنبال تغییر کاربری اراضی آموزشی هستند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کردستان با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 16 پروژه آموزشی در قالب 47 کلاس درس به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: در دهه فجر 46 مدرسه در قالب 175 کلاس درس مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از کمک 100 میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز به احداث و نوسازی مدارس در سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته 35 میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و هنرستانی به مدارس استان تحویل داده شده و امیدواریم این رقم را در سال‌جاری به بیش از 60 میلیارد تومان برسانیم.

اجرا و بهسازی سیستم‌های گرمایشی 44 مدرسه با 147 کلاس در سطح استان، اجرای بیش از 50 هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس، حذف بیش از 50 درصد مدارس سنگی و کانکسی کردستان و جایگزینی آنها با مدارس استاندارد از دیگر موضوعات مطرح شده توسط مدیرکل توسط مدیرکل نوسازی مدارس کردستان بود.

انتهای پیام/486/

دیگر خبرها

  • رشد ۷۰ درصدی ساخت کلاس درس در قم
  • جنگ مغلوبه رژیم پهلوی در سربازخانه‌ها
  • تحصیل ۱۱۰۰ ‌دانش‌آموز در یک شیفت مدارس فردیس!
  • امام جمعه ساری: باید فرزندان خود را برای جذب در حوزه‌های علمیه ترغیب کنیم
  • تجمع طلاب حوزه علمیه رضویه گرگان در دفاع از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • ۴۲هزار نفر در اصفهان زیرپوشش کلاس‌های سوادآموزی قرار گرفتند
  • درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه
  • مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان: طلاب از فرصت های زودگذر نهایت استفاده را انجام دهند
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان