Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره کل ورزش و جوانان استان برای دومین سال متوالی دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاونان استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل ورزشو جوانان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جشنواره از دستگاه‌های اجرایی که بر اساس گروه بندی اعلام شده از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی بالاترین امتیاز را در دو بعد شاخص‌های عمومی و اختصاصی کسب کرده‌اند به عنوان دستگاه برتر تجلیل شد.

اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد نیز بعنوان دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی واختصاصی درجشنواره شهید رجایی شناخته شده و از سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

 

در این لوح تقدیر خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان آمده است؛

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد، موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به عملکرد آنها خواهد شد، به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۸ دستگاه های اجرایی استان در دو بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه، ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان دستگاه برتر بدینوسیله از تلاش های ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی، مدیران، کارشناسان و کارکنان آن دستگاه و کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نماییم .

امید است با استعانت از ایزد منان در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) با استمرار تلاش ها شاهد توفیقات روز افزون آن دستگاه در انجام بهتر وظایف و مأموریت های محوله باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره استان کهگیلویه و بویراحمد جشنواره شهید رجایی کل ورزش و جوانان دستگاه برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سردار شهید عبدالله نجفی، از آنجا که در شب عاشورای حسینی متولد شد، به یاد عاشورای حسینی، نام عبدالله را برایش انتخاب کردند.  آن سردار شهید والامقام که تا دورۀ راهنمایی در کلاس درس حاضر شد، ترک تحصیل کرد و در مکتب حسینی، درس ایثار و شهادت آموخت.   شهید نجفی در تظاهرات آغاز انقلاب اسلامی ۱۳۵۷ حضور فعال داشت و در سال ۱۳۵۸ با تشکیل سپاه پاسداران، به آن نهاد انقلابی پیوست و در پاوه، به یاری شهید چمران شتافت.  سال ۱۳۶۰، به توصیه شهید میثمی با برپایی مراسم ساده‌ای با مهریه یک جلد کلام الله مجید به نیت پاکی و روشنی آغاز زندگی و قرائت خطبه عقد از سوی خود شهید میثمی ازدواج کرد.  بعد از تأهل، با گذشت چند روز دوباره تصمیم به رفتن گرفت و با خانواده و نوعروسش وداع کرد و رفت. شهید جاویدالاثر عبدالله نجفی، در مرحلۀ دوم عملیات بیت المقدس، ۱۸اردیبهشت ماه۱۳۶۱ در مقام فرمانده گردانی، گردان امام هادی (ع) از تیپ امام حسین (ع) اصفهان به شهادت رسید.  آن فرمانده دلاور که سرلشکر محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره وی گفته است: «ما فرمانده گردانی می‌خواهیم که همچون شهید نجفی آر پی جی به دست جلوی گردان حرکت کند». چگونگی شهادتش در خاطرات فتاح محمدی تحت عنوان «فتاح»، اینگونه آمده است: «عراقی‌ها منتظر تسلیم شدن ما بودند، ناگهان عبدالله نجفی دو نارنجک را که تنها دارایی اش بود، از ضامن خارج کرد و با صدای الله اکبر از جایش بلند شد تا آنها را به سمت تانک‌های عراقی پرتاب کند، اما گلوله‌های دشمن زودتر به عبدالله اصابت کردند، وقتی به زمین می‌افتاد، دست هایش را زیر شکم خود برد تا انفجار نارنجک‌ها به بقیه آسیب نرساند. نارنجک‌ها بدنش را متلاشی کردند» بنابراین، پیکر مطهر وی دیگر به وطن بازنگشت.

دیگر خبرها

  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • اولین فرمانده گردان شهید استان کهگیلویه و بویراحمد را بشناسید
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • ۱۸ دختر برتر استان قم در جشنواره شمیم ریحان تجلیل می‌شوند
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران