Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خمسه گفت: در سریال «زمین گرم» نقش مردی با تجربه که سرد و گرم روزگار را چشیده را بازی می‌کنم.

قدس آنلاین: درباره حضور و نقش خود در سریال «زمین گرم» گفت: برای هر بازیگری، ایفای نقش‌های متفاوت  یکی از ایده آل هاست و برای او مطلوب است که در نقش‌های گوناگون گاه حتی متضاد بازی کند.

وی ادامه داد: اساسا واژه کمدین به کسی اطلاق می‌شود که همزمان مهارت ایفای نقش در ژانر کمدی و تراژدی داشته باشد؛ بنابراین کمدین کسی نیست که فقط کار کمدی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگرانی که فقط در کمدی ظاهر می‌شوند به بازیگران کمیک معروف هستتد و فقط کمدی کار می‌کنند. یا بازیگران تراژیک فقط در نقش‌های غم انگیز و تراژدی بازی می‌کنند، اما کمدین‌ها بازیگرانی هستند که در دو ژانر تبحر و مهارت دارند. یکی از ایده آل‌های من این بود که کمدی و تراژدی بازی کنم و تاثیر گذار باشم.

بازیگر پایتخت عنوان کرد: زمانی که  در سریال میکائیل به نویسندگی سعید نعمت الله بازی می‌کردم، یک نقش جدی و منفی برای من نوشته بودند.  در این سریال هم دوست داشتند  که در نقش جدی و مثبت ظاهر شوم به همین دلیل نقش یارعلی را برای سریال زمین گرم به من پیشنهاد دادند. این نقش برای من جذاب بود و با وجود شرایط کرونا پذیرفتم در مقابل دوربین شان قرار بگیرم.

خمسه درباره چالش این نقش اظهار کرد: اگر چالشی هم هست در وهله اول برای من است. در سریال پایتخت نقش مرد مسن را بازی می‌ کردم و ژانر کمدی بود اما در سریال زمین گرم، چون گونه نمایش تغییر کرده بنابراین یارعلی در نوع حرکت ، نگاه و دیالوگ باید حکایت از ژانر نمایشی سریال داشته باشد.

وی افزود: سریال زمین گرم قصه دو برادر است که در یک خانواده بزرگ شدند، اما رفتارهای مختلفی را از آن‌ها شاهد هستیم. نقش پدر بزرگ آنها را بازی می‌کنم. مردی با تجربه  که سرد و گرم روزگار را چشیده و به اصطلاح عاقلانه‌تر از دیگران  رفتار می‌کند.حرف هایش هم حکایت از تجربه و ایمانی است که از آن نشات گرفته است.

بازیگر سریال میکائیل عنوان کرد: سختی‌های این سریال همزمان بودن با  شرایط کروناست که وضعیت قرمز به وجود آورده است. در حال حاضر اعلام می شود که بیشتر در خانه باشید،  اگرهم مجبور هستید که بیرون بروید حتما  ماسک و دستکش و دستورالعمل بهداشتی را  در نظر داشته باشید. اما متاسفانه این اتفاق در کار  بسیار سخت است . ما مجبوریم با حفظ کامل نکات بهداشتی در پشت صحنه  باشیم اما در آخر بدون ماسک جلوی دوربین  حاضر می شویم. در سریال «زمین گرم» می‌بینید که بازیگران  در برخی از سکانس ها  حتی نمی‌توانند فاصله اجتماعی را رعایت کنند، پدری که پسرش را در سریال در آغوش می‌گیرد و او را می‌بوسد به هیچ وجه نمی‌تواند فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کند و این دشوارترین بخش کار ماست. متاسفانه طی چند ماه گذشته چند تن از همکاران ما هم به بیماری کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه از نوع خفیف بود و توانستند پس از دو هفته استراحت و قرنطینه بهبود یافته و به کار بازگردند.

خمسه توضیح داد: روزهای آخر تصویربرداری سریال است  و تا دهم مهر ماه درگیر ضبط هستیم. آرزوی همه ما این است که سریال  مورد پسند تماشاگر قرار بگیرد. کارکردن برای من با آقای نعمت الله جذاب بود و ایشان حواسشان به بازی‌ها است و دقت ویژه‌ای به بازیگران دارد. در طول کار با من خیلی مهربان ،محترمانه برخورد می کردند و این کار را  با همه دشواری‌ها به خاطر شیرینی حضورشان تحمل کردم.  امیدوارم در اولین تجربه کارگردانی شان و در  راهی که انتخاب کردند موفق باشند و در سریال‌های بعدی موفق‌تر عمل کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: نفرات برتر کنکور کنکور سراسری آزمون سراسری زمین گرم برای من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید ملکی، شب گذشته در مراسم سوگواری ۸ شوال سالروز تخریب حرم ائمه بقیع علیهم السلام و بزرگداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین پیام خواجه بی‌شک، در مدرسه فقهی امام محمدباقر(ع) قم با تسلیت سالروز تخریب بقیع، اظهار کرد: این طلبه یک سرباز فاضل، با تقوا، با انگیزه و پرتلاش بودند.

مدیر سابق مدرسه علمیه معصومیه قم افزود: سالی که ایشان وارد مدرسه معصومیه شد، در رفتار، گفتار و سکنات مشخص بود که چه اندازه به این راه اهمیت می‌دهد و به راهی که انتخاب کرده ایمان دارد و در همان روزهای اول چشم ما را گرفت و مشاور ما شدند و در کارها از ایشان مشورت گرفته می‌شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ملکی گفت: سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد مخصوصا کسانی که از دانشگاه وارد حوزه می شوند؛ هر کسی ذائقه آمدن به حوزه را ندارد، ورود به حوزه علاقه می‌خواهد.

قائم مقام مدیر حوزه‌ علمیه قم ادامه داد: انسان همیشه باید آماده مرگ باشد هر وقت نماز میخواند به گونه‌ای باشد که گویی آخرین نماز است؛ مرگ خبر نمی‌کند و ناگهان سراغ انسان می‌آید، بنابراین انسان باید هر لحظه آماده رفتن باشد؛ خداوند در قرآن می فرماید «یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَیٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ / ای انسان! تو با تلاش و رنج بسوی پروردگارت می‌روی و او را ملاقات خواهی کرد»/؛ انا لله و انا الیه راجعون یادمان نرود.

وی تصریح کرد: انسان غافل همیشه محروم است؛ زمان جنگ تحمیلی خدمت آیت‌الله تالهی رسیدیم، یکی از دوستان از ایشان خواست که توصیه‌ای بفرمایند که جواب ندادند، یکی از دوستان گفتن شاید نشنیده‌اند، بلندتر بگویید، دوباره جمله را تکرار کردند و دوباره پاسخی دریافت نکردند، برای بار سوم سؤال را تکرار کردند که ایشان این جمله را گفتند: «تا غافلید، عاصی هستید».

حجت‌الاسلام والمسلمین ملکی ادامه داد: در همین قم آیت‌الله متقی‌همدانی که همسرش خدمت امام زمان تشرف داشتند که شهید دستغیب در کتاب داستان‌های شگفت این را آورده است، آیت‌الله متقی پدر سه شهید بودند، وقتی داستان را خدمت ایشان عرض کردم، فرمودند «آیت‌الله تالهی عجب حرفی زده است».

وی گفت: باید مهاجرا الی الله و رسولش باشیم که هر وقت مرگ ما را فرا خواند آغوش باز کنیم؛ حضرت رسول(ص) فرمودند «اِعمَل لِدُنیاکَ کَأَنَّکَ تَعیشُ أبَدا وَاعمَل لاِآخِرَتِکَ کَأَنَّکَ
تَموتُ غَدا / برای دنیایت چنان کار کن که گویی تا ابد زنده می مانی و برای آخرتت چنان کار کن که گویی همین فردا خواهی رفت». خواب خودش مرگ اصغر است و دوباره روح برمیگردانند، فلسفه خلقت همین است که خداوند در سوره ملک فرموده اند «تَبَارَکَ الَّذِی بِیَدِهِ الْمُلْکُ وَهُوَ عَلَی کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ ﴿۱﴾ الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَالْحَیَاةَ لِیَبْلُوَکُمْ أَیُّکُمْ أَحْسَنُ عَمَلًا ۚ وَهُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ ﴿۲﴾».

دیگر خبرها

  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • (عکس) واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک ؛ نه بابا من نیستم، ادیت شده‌ام (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • هدر رفت باران در روزگار کم‌آبی
  • سربازی امام زمان(عج) در این روزگار هزینه دارد
  • روایت متفاوت نورالدین خانزاده از سریال مختارنامه در «نون.خ۵» + فیلم
  • کلوپ: شرایط نسبت به بازی با بارسلونا متفاوت است؛ اگر شکست می‌خوریم، باید به زیباترین شکل شکست بخوریم
  • تسخیر «سینمای ایران» با کمدی اتفاق خوبی نیست
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران