Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: سه دانش‌آموز این استان موفق به کسب رتبه برتر کنکور سراسری دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور در سال جاری شدند.

به گزارش قدس آنلاین، قاسمعلی خدابنده افزود: براساس اعلام اسامی نفرات برتر کنکور سراسری دانشگاه‌ها توسط سازمان سنجش،  "علی انصاری" از مشهد موفق به کسب رتبه سوم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین "محمدقاسمی" از مشهد رتبه دهم گروه آزمایشی علوم انسانی و "رضا ابراهیمی" از شهرستان سبزوار نیز رتبه چهارم گروه آزمایشی زبان‌های خارجی را کسب کرده‌اند.  

دانش‌آموزان این استان در کنکور سال گذشته نیز موفق به کسب ۲ رتبه برتر در کنکور سراسری دانشگاه‌ها شدند.

" پارسا امینی" از مشهد موفق به کسب رتبه هفتم گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و "امیررضا بسکابادی" از مشهد رتبه ششم گروه آزمایشی علوم تجربی را در کنکور سراسری پارسال کسب کرده بودند.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را تشکیل می‌دهد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی کنکور سراسری گروه آزمایشی علوم کنکور سراسری موفق به کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: آزمون سراسری در شهرستان پلدشت همزمان با سراسر  ایران از تاریخ ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در گروه های هنر و زبان های خارجه، ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی برگزار می شود.

 گنجی زاده در خصوصپلدشت  آمار دانش آموزان شرکت کرده در گروه های آزمایشی مختلف گفت : در گروه  آزمایشی ریاضی ۲ داوطلب خانم و  یک داوطلب آقا، در گروه علوم انسانی ۱۷۰ داوطلب خانم و ۱۰۶ داوطلب آقا، در گروه علوم تجربی ۱۲۱ داوطلب خانم و ۸۸ داوطلب آقا، هنروزبان‌های خارجه ۲۷ داوطلب خانم و ۳داوطلب آقاخواهند بود و در مجموع ۵۱۸ دانش آموز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت : در اولین روز برگزاری کنکور سراسری نوبت اول ۱۴۰۳  تعداد ۳۰۹ نفر در حوزه های شهید باهنر و حجاب  با هم به رقابت پرداختند

 

 

دیگر خبرها

  • برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول
  • برگزاری آزمون سراسری در پلدشت
  • ۱۵ هزار دانش آموز در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت ۳۸ هزار داوطلب مازندرانی در آزمون کنکور
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳
  • آغاز برگزاری فرآیند کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آخرین فرصت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت ۹۱ هزار و ۳۲۶ خراسانی در کنکور سراسری۱۴۰۳
  • بیش از ۷۲۰ هزار نفر کارت نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ گرفتند
  • فعالیت واحد رفع نقص کارت داوطلبان کنکور سراسری در کیش