Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:19:20 GMT

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت آب و برق در استان همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۵۹۶

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه صنعت آب و برق در استان همدان

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح و کلنگ‌زنی پنج پروژه صنعت آب و برق استان همدان با حضور وزیر نیرو در قالب هفته بیست و یکم پویش «هرهفته_الف_ب_ایران» صبح یکشنبه برگزار و هم‌زمان بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۴ پروژه تأمین برق استان آغاز و طرح آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح شش شهرستان این استان به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح آبرسانی به ۳۰ روستا در سطح شش شهرستان استان همدان با اعتبار ۴۸ میلیارد تومان، ظرفیت مخزن زمینی یکصد متر مکعب، ۲۵۰ متر مکعب ظرفیت مخزن هوایی و ۶۳ هزار و ۵۷۷ متر خط انتقال با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید که این طرح ۲۷ هزار و ۶۲۸ نفر روستایی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

پروژه‌های تأمین برق استان همدان نیز شامل پست ۶۳.۲۰ کیلوولت سیار ملایر ۴ و خطوط مرتبط با ظرفیت پست ۱۵ مگاولت آمپر و با طول ۲۴ کیلومتر و خط ۶۳ کیلوولت در شهرستان ملایر، پست ۶۳.۲۳ کیلوولت سیار کرفس در شهرستان رزن با ظرفیت ۳۰ مگاولت آمپر، افزایش ظرفیت پست‌های اسدآباد یک- تویسرکان به میزان ۲۵ مگاولت آمپر و شروع عملیات اجرایی خط خرم آباد یک به پست بهمن ملایر در مجموع با سرمایه‌گذاری ۴۶۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

پروژه‌های صنعت آب و برق با هدف ایجاد ظرفیت مناسب در شهرستان ملایر برای حوزه صنعت، ایجاد ظرفیت مناسب برای حوزه صنعتی و کشاورزی در منطقه رزن و کرفس، بهبود کیفیت برق و تأمین نیاز مصرف مشترکان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای باختر در حاشیه افتتاح سد مخزنی نعمت‌آباد اسدآباد اظهار کرد: راه‌اندازی پویش «هر هفته -الف- ب- ایران» باعث شد با همه سختی‌ها و مشکلات با خودباوری و سخت کوشی و افتخار خدماتی را به مردم ارائه دهیم.

فرهاد شبیهی با بیان اینکه در پویش بیست و یکم تعدادی از پروژه‌ها در حال افتتاح است؛ گفت: طی سه سال گذشته خدمات ارائه شده باعث تأمین رفاه و آسایش مردم شده است.

وی ادامه داد: افتتاح چهار پروژه با اعتبار ۴۶۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو باعث ارتقای کیفیت برق و توسعه زیرساخت‌های منطقه بوده است.

وی با بیان اینکه هدف ما توسعه اقتصادی است و نگاه‌مان نیز توسعه‌ای افزود: علاوه بر آنها ۱۷ پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان در حال انجام است که تا دو سال دیگر افتتاح می‌شود و ظرفیت استان همدان را تا بیش از ۳۰ کیلوولت برق افزایش می‌دهد.

کد خبر 5027987

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت نیرو رضا اردکانیان صنعت آب و برق ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه میلیارد تومان استان همدان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: این سرای دانشجویی بخشی از مجموعه خوابگاهی غدیر وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و ظرفیت پذیرش هزار دانشجو را دارد.
وی افزود: سرای دانشجویی حضرت معصومه در سه طبقه با صرف بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه بازسازی شده و دارای امکانات رفاهی، فرهنگی ورزشی است.
دکتر حسینی با بیان این که دختران دانشجوی شهرستانی که فاقد محل اسکان هستند می‌توانند ازاین خوابگاه‌ها استفاده کنند گفت. تمام امورات این سرای دانش جویی حتی تاسیسات وحراست آن نیز توسط بانوان انجام می‌شود.
وی افزود. برای سال‌های آتی قرار است با کمک خیرین خوابگاه دیگری برای دانش جویان متاهل تاسیس کنیم.

دیگر خبرها

  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • شهرداری کاشان ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه فعال دارد
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • سایت بزرگ نهضت ملی مسکن در بوشهر کلنگ‌زنی می‌شود
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • اجرای پروژه فاضلاب شهرک صنعتی گلپایگان
  • افتتاح لیگ برتر سبک تاکرا با حضور پریچهره
  • سالن‌های جدید سینما آزادی همچنان خارج از مدار؛ افتتاح صوری یا ظرفیت واقعی؟