Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@00:17:59 GMT

افزایش بستری‌های کرونادر تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۶۲۶

افزایش بستری‌های کرونادر تهران

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی موارد بستری کرونا در بیمارستان‌های تهران، گفت: برای فصل پاییز که همزمانی کرونا و آنفلوآنزا اتفاق می‌افتد به دنبال افزایش تخت‌ها و جذب نیروی جدید در مراکز درمانی هستیم. ناطقان: دکتر نادر توکلی با اشاره به روند افزایشی مبتلایان کرونا در کشور، گفت: طی چند روز گذشته در کلانشهر تهران ۱۰ درصد افزایش موارد بستری کرونا در بیمارستان‌ها را شاهد بودیم که به نظر می‌رسد این سیر فزاینده نسبت‌ به هفته‌های اخیر، نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اینکه مشاهده تغییر در آمار مرگ و میر مبتلایان به کرونا به دنبال افزایش آمار بستری شدگان هنوز زود است، اظهار کرد: بر اساس اعلام قبلی از سوی وزارت بهداشت، عملا همه‌ نقاط کشور در وضعیت قرمز قرار دارد.

توکلی با تاکید بر اینکه رفتار ویروس کرونا هنوز به شکل دقیق شناخته نشده است، افزود: تحقق بحث ایمنی گله‌ای موضوعی وابسته به خود ویروس است که با توجه به اینکه کووید۱۹ یک ویروس معمولی نیست، فعلا نمی‌توانیم این موضوع را پیش‌بینی کنیم.

وی درباره تمهیدات اندیشیده شده در شهر تهران برای فصل پاییز و همزمانی بیماری کرونا و آنفلوآنزای فصلی، تصریح کرد: تمرکز ما بیشتر بر افزایش تخت‌های بیمارستانی است و همچنین افزایش مجوز تخت‌های ICU محقق شده است. در این بین با توجه به خستگی و فرسودگی کادر درمان، جذب متخصصین و نیروی جدید در بیمارستان‌ها نیز امری ضروری است.

وی افزود: هنوز بحران آنفلوآنزا آغاز نشده است اما پیش‌بینی‌هایی برای آن بویژه در افراد سالمند داریم که ممکن است به شکلی پیش رود که برایمان مسئله‌ساز شود. آنفلوآنزا مدلی از پنومونی و بیماری ریوی است.
منبع: تابناک برچسب ها: رشد ، ناطقان ، کرونا ، تهران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: رشد ناطقان کرونا تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان

به گزارش پارس نیوز ، ترانه علیدوستی بازیگر سرشناس سینما به بیماری مبتلا شده است. ترانه علیدوستی هم اکنون در بیمارستا بستری شده است. روز پیش بازیگر شناخته شده سینما، با نشانه های سرگیجه و به دلیل مشکلات کبدی در بیمارستان کسری تهران بستری شد.

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای ترانه علیدوستی است.

مادر این بازیگر ضمن اعلام خبر بیماری و بستری شدن او از ناشناخته بودن نوع بیماری اش خبر داد

بر اساس شنیده ها در حال حاضر، تیم پزشکی با انجام ازمایش های مختلف در صدد یافتن علت مشکلات جسمانی به وجود آمده برای اوست.

دیگر خبرها

  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دلیل اصلی بستری شدن ترانه علیدوستی در بیمارستان
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد