Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:37:42 GMT

حدود ۳۱ میلیون مبتلا به کووید ۱۹ در جهان

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۶۴۸

حدود ۳۱ میلیون مبتلا به کووید ۱۹ در جهان

شمار مبتلایان به کروناویروس در جهان تاکنون به ۳۰ میلیون و ۹۸۷ هزار و ۴۶۶ نفر رسیده و مرگ ۹۶۱ هزار و ۴۰۱ نفر نیز در اثر این بیماری تأیید شده است.

به گزارش ایسنا، بنابر تازه‌ترین آمارها، ۲۲ میلیون و ۵۸۷ هزار و ۴۸ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ تاکنون بهبود یافته‌اند.

روند افزایش آمار مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ که تاکنون در ۲۱۳ کشور و منطقه در جهان شیوع یافته، ادامه دارد و این بیماری همچنان در دنیا قربانی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا با نزدیک به هفت میلیون مبتلا و بیش از ۲۰۰ هزار قربانی تاکنون، همچنان در صدر فهرست کشورهای درگیر با بیماری کووید-۱۹ قرار دارد.

هند و برزیل نیز با آمار میلیونیِ مبتلایان، هم‌اکنون پس از آمریکا به ترتیب جایگاه دوم و سوم را در جهان دارند.

همچنین ایالات متحده، برزیل، هند و مکزیک، چهار کشور اول دنیا از نظر بیشترین تعداد قربانیان کووید-۱۹ هستند.

بنا بر گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی "ورلداُمتر"، تعداد مبتلایان و قربانیان این بیماری در کشورهایی که بنا بر گزارش‌های رسمی بالاترین آمارها را داشته‌اند تا صبح امروز (یکشنبه) به ترتیب به شرح زیر است:

۱. آمریکا شش میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۰۳ مبتلا، ۲۰۳ هزار و ۸۲۴ قربانی

۲. هند پنج میلیون و ۴۰۰ هزار و ۶۱۹ مبتلا، ۸۶ هزار و ۷۷۴ قربانی

۳. برزیل چهار میلیون و ۵۲۸ هزار و ۳۴۷ مبتلا، ۱۳۶ هزار و ۵۶۵ قربانی

۴. روسیه یک میلیون و ۹۷ هزار و ۲۵۱ مبتلا، ۱۹ هزار و ۳۳۹ قربانی

۵. پرو ۷۶۲ هزار و ۸۶۵ مبتلا، ۳۱ هزار و ۳۶۹ قربانی

۶. کلمبیا ۷۵۸ هزار و ۳۹۸ مبتلا، ۲۴ هزار و ۳۹ قربانی

۷. مکزیک ۶۹۴ هزار و ۱۲۱ مبتلا، ۷۳ هزار و ۲۵۸ قربانی

۸. آفریقای جنوبی ۶۵۹ هزار و ۶۵۶ مبتلا، ۱۵ هزار و ۹۴۰ قربانی

۹. اسپانیا ۶۵۹ هزار و ۳۳۴ مبتلا، ۳۰ هزار و ۴۹۵ قربانی

۱۰.آرژانتین ۶۲۲ هزار و ۹۳۴ مبتلا، ۱۲ هزار و ۷۹۹ قربانی

پس از آن کشورهای شیلی با ۴۴۴ هزار و ۶۷۴ مبتلا، فرانسه با ۴۴۲ هزار و ۱۹۴ مبتلا، ایران با ۴۱۹ هزار و ۴۳ مبتلا، انگلیس با ۳۹۰ هزار و ۳۵۸ مبتلا، بنگلادش با ۳۴۷ هزار و ۳۷۲ مبتلا، عربستان سعودی با ۳۲۹ هزار و ۲۷۱ مبتلا، عراق با ۳۱۵ هزار و ۵۹۷ مبتلا، پاکستان با ۳۰۵ هزار و ۳۱ مبتلا، ترکیه با ۳۰۱ هزار و ۳۴۸ مبتلا، ایتالیا با ۲۹۶ هزار و ۵۶۹ مبتلا، فیلیپین با ۲۸۳ هزار و ۴۶۰ مبتلا، آلمان با ۲۷۲ هزار و ۳۰۸ مبتلا، اندونزی با ۲۴۰ هزار و ۶۸۷ مبتلا، سرزمین‌های اشغالی با ۱۸۳ هزار و ۶۰۲ مبتلا، اوکراین با ۱۷۲ هزار و ۷۱۲ مبتلا، کانادا با ۱۴۲ هزار و ۷۷۴ مبتلا، بولیوی با ۱۳۰ هزار و ۴۷۰ مبتلا، اکوادور با ۱۲۵ هزار و ۶۲۰ مبتلا، قطر با ۱۲۳ هزار و ۱۴۶ مبتلا، رومانی ۱۱۱ هزار و ۵۵۰ مبتلا، جمهوری دومینکن با ۱۰۷ هزار و ۷۰۰ مبتلا، قزاقستان با ۱۰۷ هزار و ۲۶۲ مبتلا، پاناما با ۱۰۵ هزار و ۶۰۱ مبتلا، مصر با ۱۰۱ هزار و ۹۰۰ مبتلا و بلژیک با ۱۰۰ هزار و ۷۴۸ مبتلا تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار مبتلا به کرونا را گزارش داده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در جهان کووید 19 کروناویروس کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • بیماری ایدز چیست؟ + فیلم
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
  • ردپای ژنتیک در اختلال وسواس
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • چرا دچار وسواس می شویم/ بارزترین نشانه‌های وسواس
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور