Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:39:00 GMT

تیم شهرداری آستارا نماینده شایسته فوتبال گیلان است

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۷۰۷

تیم شهرداری آستارا نماینده شایسته فوتبال گیلان است

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مرحبا شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از تمرینات تیم فوتبال شهرداری آستارا و در جمع اعضای این تیم، اظهار کرد: سرمربی، مربیان و بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور بسیار خوب درخشیدن و نماینده شایسته استان گیلان در این رقابت‌ها بودند.

وی با اشاره به توان فنی این تیم، گفت: انتظار داریم که در مرحله پلی آف با ۲ برد، صعود به لیگ یک را رقم زده و تاریخ ساز شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحبا با بیان اینکه فوتبال آستارا در آستانه تاریخ سازی است و شما بازیکنان تیم شهرداری آستارا برای سربلندی نام آستارا و استان گیلان تلاش کرده‌اید، افزود: شهرداری آستارا هم اکنون در مرحله پلی آف ۲ بازی سرنوشت ساز در پیش دارد و انتظار ما حضور قدرتمند در این بازی‌ها است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه حمایت از تیم فوتبال شهرداری آستارا وظیفه است، گفت: ورزش موجب ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم به ویژه قشر جوان جامعه می‌شود و سرمایه گذاری در آن وظیفه مسؤولان است.

گفتنی است؛ تیم فوتبال شهرداری آستارا برای صعود به لیگ یک فوتبال کشور باید ۲ بازی رفت و برگشت با تیم فوتبال پاس همدان برگزار کند.

دیدار رفت دو تیم یکشنبه ۳۰ شهریور ماه به میزبانی ورزشگاه تختی انزلی برگزار می‌شود و بازی برگشت نیز ششم مهرماه به میزبانی ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج همدان انجام خواهد شد.

تیم پیروز در مجموع دو بازی رفت و برگشت راهی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور می‌شود.

کد خبر 5027997

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ دسته یک شهرداری آستارا ویروس کرونا شیراز هفته دفاع مقدس شهرکرد بوشهر آمار کرونا توهین به پیامبر شیوع کرونا کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی اردبیل خطبه های نماز جمعه تیم فوتبال شهرداری آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • ۵۰ میلیارد تومان دیگر به حل مشکلات پسماند گیلان اختصاص یافت
  • شهر پره سر نیازمند تخصیص زمین برای تولید کود آلی از زباله‌ی تر است
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد