Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@13:44:29 GMT

رشد ۱۰ درصدی بستری‌های کرونا در تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۷۲۰

رشد ۱۰ درصدی بستری‌های کرونا در تهران

رویداد۲۴ دکتر نادر توکلی، با اشاره به روند افزایشی مبتلایان کرونا در کشور، گفت: طی چند روز گذشته در کلانشهر تهران ۱۰ درصد افزایش موارد بستری کرونا در بیمارستان‌ها را شاهد بودیم که به نظر می‌رسد این سیر فزاینده نسبت به هفته‌های اخیر، نگران کننده است.

وی با اشاره به اینکه مشاهده تغییر در آمار مرگ و میر مبتلایان به کرونا به دنبال افزایش آمار بستری شدگان هنوز زود است، اظهار کرد: بر اساس اعلام قبلی از سوی وزارت بهداشت، عملا همه نقاط کشور در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



توکلی با تاکید بر اینکه رفتار ویروس کرونا هنوز به شکل دقیق شناخته نشده است، افزود: تحقق بحث ایمنی گله‌ای موضوعی وابسته به خود ویروس است که با توجه به اینکه کووید۱۹ یک ویروس معمولی نیست، فعلا نمی‌توانیم این موضوع را پیش‌بینی کنیم.
بیشتر بخوانید: خطر انفجار کرونایی کل ایران را تهدید می‌کندوی درباره تمهیدات اندیشیده شده در شهر تهران برای فصل پاییز و همزمانی بیماری کرونا و آنفلوآنزای فصلی، تصریح کرد: تمرکز ما بیشتر بر افزایش تخت‌های بیمارستانی است و همچنین افزایش مجوز تخت‌های ICU محقق شده است. در این بین با توجه به خستگی و فرسودگی کادر درمان، جذب متخصصین و نیروی جدید در بیمارستان‌ها نیز امری ضروری است.

وی افزود: هنوز بحران آنفلوآنزا آغاز نشده است، اما پیش‌بینی‌هایی برای آن بویژه در افراد سالمند داریم که ممکن است به شکلی پیش رود که برایمان مسئله‌ساز شود. آنفلوآنزا مدلی از پنومونی و بیماری ریوی است. منبع: ایسنا لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما براساس پیش بینی طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال‌وبختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن این که شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها ضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.
برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.
از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.
تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون/ افزایش ۴۹ درصدی کشف موادمخدر
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • سونامیِ بستری کودکان و نوجوانان انگلیسی به خاطر عوارض سیگار الکترونیکی
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • افزایش ۱۶ درصدی بارش‌ها در کشور
  • بارش ها در بیشتر مناطق کشور شدت می یابد