Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بشار رسن با اشاره به پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: از دو دیدار مقابل التعاون ۶ امتیاز گرفتیم و با شکست الدحیل مقابل شارجه، صدرنشین گروه شدیم.

هافبک عراقی پرسپولیس ادامه داد: فوتبال ایران به خاطر قدرت بدنی بازیکنان متمایز است و برعکس؛ فوتبال عربستان تاکتیک بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل موفق به پیروزی مقابل التعاون شدیم. 

بشار یادآور شد: امیدوار به تکرار روندی هستیم که در سال ۲۰۱۸ در لیگ قهرمانان آسیا طی کردیم و فینالیست شدیم. با این حال دیدارهای مهمی در مرحله گروهی داریم و لازم است که روی آنها بیش از هر چیز دیگری تمرکز کنیم.

این هافبک عراقی درباره تجربه حضورش در فوتبال ایران و پرسپولیس هم گفت: چند سال است که در پرسپولیس هستم و قراردادم را هم تمدید کردم. با پرسپولیس موفقیت های زیادی در لیگ ایران به دست آوردم که تجربه مفیدی است و از نظر شخصی چیزهای زیادی به من اضافه کرد. مشتاقانه منتظر حضور بیشتر در این تیم هستم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر با ۷ امتیاز در صدر گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا است. این تیم فردا دوشنبه در هفته پنجم این رقابت ها با الدحیل قطر بازی می کند. 

کد خبر 5028005 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال التعاون عربستان بشار رسن لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانی فوتبال آسیا نقل و انتقالات لیگ بیستم لیگ برتر والیبال ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال التعاون عربستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال تراکتور والیبال تیم فوتبال شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم

پرویز مظلومی سرمربی سابق و عضو پیشین هیات مدیره استقلال به واگذاری باشگاه استقلال به شرکت های پتروشیمی واکنش نشاند داد و در مورد آن صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، پرویز مظلومی در مراسم اختتاميه جشنواره قهرمان ايران در جمع خبرنگاران گفت: یکی از خوبی‌های خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولیس این است که دیگر حداقل در آسیا حذف نمی‌شویم. این تیم‌ها جاهایی رفتند که به آینده آنها امیدوار هستیم. از امروز به بعد این دو تیم در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • مظلومی: دیگر در آسیا حذف نمی‌شویم +فیلم
  • نماینده ژاپن با برد در ضربات پنالتی فینالیست آسیا شد
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است