Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوعلی حسین دیرانی نویسنده و پژوهشگر لبنانی ساکن استرالیا در کنفرانس ائتلاف جهانی برای صلح و عدالت گفت: رژیم صهیونیستی از زمان اشغال غاصبانه فلسطین تا کنون، هر روزه قتل عام، آوارگی، غارت و لکه دار کردن مقدسات مردم آن را در دستور کار خود داشته و در عین حال دیگر ملل را به صلح فرا می‌خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما هم اکنون شاهد آن هستیم که بسیاری از رژیم‌های عربی حوزه خلیج فارس، همگام با رژیم صهیونیستی قدم بر می‌دارند.

دیرانی افزود: این رژیم به عنوان یک بیماری اپیسدمولوژیک و واگیر جهانی، گویی تمام جهان عرب و اسلام را آماج تاخت و تاز خود قرار داده است و از آنان برای برقراری صلح یک جانبه در داخل خاک فلسطین و به نفع خویش، حمایت خواهی می‌کند؛ این در حالی است که ملت فلسطین با چنین صلحی از اساس مخالفند.

این پژوهشگر ایشان در پایان گفت: در مقابل این تعریف از صلح که آمیخته با سلطه طلبی و تروریسم و تجاوزگری است، تعریف جهان اسلام و ملت‌های آزاده مطرح است که صلح را مبتنی بر عدالت آسمانی و انسانی و اخلاقیات و پیروی آموزه‌های رهبران الهی می‌دانند.

کد خبر 5028001

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع جهانی صلح اسلامی رژیم اشغالگر قدس فلسطین محرم 99 طوبی کرمانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی سند 2030 دفتر تبلیغات اسلامی معرفی کتاب کنگره امام سجاد ویروس کرونا پیام تسلیت معنویت امام سجاد ع پژوهشگاه حوزه و دانشگاه مجمع جهانی صلح اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله رئیسی در ادامه برنامه‌های دومین روز سفر خود به پاکستان بعد از ظهر سه‌شنبه به وقت محلی از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب، به شهر کراچی مرکز ایالت سند و بزرگترین شهر و پایتخت اقتصادی پاکستان سفر کرد.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار با حضور در فرودگاه کراچی ضمن استقبال از رییس جمهور ایران با آیت الله رئیسی دیدار و گفتگو کردند.

آیت‌الله رئیسی در این دیدار با بیان اینکه توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان به ویژه کشور دوست و برادر پاکستان جزو اولویت‌های سیاست جمهوری اسلامی ایران است، به گفتگوهای خود با مقامات پاکستان در حوزه مختلفی اقتصادی، تجاری و انرژی اشاره کرد و افزود: امیدواریم توافقات حاصل شده در این سفر با پیگیری مقامات دو طرف هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

«سید مراد علیشاه» سروزیر ایالت سند و «محمدکامران خان تسوری» استاندار نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از انتخاب کراچی به عنوان یکی از مقاصد سفر رئیس جمهور به پاکستان، روابط دو کشور را فراتر از روابط دیپلماتیک متعارف و متکی بر علائق قلبی و اشتراکات فرهنگی و تاریخی عمیق توصیف و تصریح کردند: همه تلاش خود را برای تسهیل و تسریع در گسترش مبادلات تجاری و همکاری‌های اقتصادی با ایران به کار خواهند گرفت.

آنها همچنین پاسخ مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران برای تنبیه رژیم صهیونیستی را باعث خوشحالی و ارتقای عزت و عظمت جهان اسلام دانستند و تاکید کردند که این اقدام مایه افتخار همه مسلمانان جهان شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حماس: عملیات «وعده صادق» یک پاسخ راهبردی به اشغالگران بود
  • عملیات «وعده صادق» سربلندی جهان اسلام
  • عملیات وعده صادق سربلندی جهان اسلام
  • هر جوان فلسطینی به قدر یک لشکر تاثیر دارد
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • وحدت و انسجام، نیاز ضروری و مهم امروز جهان اسلام است
  • نتانیاهو از پیگرد قضایی و سیاسی پس از جنگ می‌ترسد
  • رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی بر عظمت جهان اسلام افزود
  • تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران برعظمت جهان اسلام افزود
  • مقامات ایالت سند در دیدار آیت الله رئیسی: تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی ایران بر عزت و عظمت جهان اسلام افزود