Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@11:55:01 GMT

وحید شمسایی از گیتی پسند تا تیم ملی + بیوگرافی و ازدواج

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۴۸۰۵

وحید شمسایی از گیتی پسند تا تیم ملی + بیوگرافی و ازدواج

وحید شمسایی زاده ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، پنج دوره به عنوان بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا انتخاب شده است.

به گزارش ایمنا، کاپیتان سابق تیم ملی فوتسال ایران با بازی‌های درخشان خود موفق شد افتخارات ملی و باشگاهی فراوانی را به ارمغان بیاورد.

زندگینامه وحید شمسایی

وحید شمسایی در ۳۰ شهریور ۱۳۵۴ در تهران متولد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ورزش خود را با فوتبال آغاز کرد و به دلیل آسیب دیدگی شدید حدود ۶ سال خانه نشین شد. سپس تصمیم گرفت ورزش را در رشته فوتسال پیگیری کند بنابراین همراه با برادرش امیر شمسایی به تمرین پرداخت تا به شرایط ایده آل خود پس از مصدومیت برسد. او در سال ۷۸ به همراه تیم پیمان تهران در لیگ برتر فوتسال بازی کرد. شمسایی موفق شد در سال ۹۲ - ۹۵ به عنوان مربی _ بازیکن، تیم‌های دبیری تبریز و تأسیسات دریایی را سه بار متوالی به قهرمانی برساند.

تیم‌های وحید شمسایی

وحید شمسایی سابقه حضور در تیم‌های پیمان تهران، لاتزیو ایتالیا، ارم کیش قم، تام ایران خودرو، فولاد ماهان اصفهان، گیتی پسند اصفهان، شنزن نانلینگ چین، دبیری تبریز و تأسیسات دریایی تهران را در کارنامه خود دارد. شمسایی با انجام ۱۱ بازی در تیم لاتزیو موفق به زدن ۱۹ گل شد. او در تیم گیتی پسند به عنوان مربی حضور داشت. این مهاجم ۴۵ ساله موفق شد در سال ۹۳ با زدن دو گل به فرش آرای مشهد تعداد گل‌های خود در رده باشگاهی را از ۴۰۰ گل عبور دهد.

خانواده وحید شمسایی

مادر وحید شمسایی اصالتاً اهل قلهک تهران و پدرش اهل ظفر قند اصفهان است. وحید فرزند آخر خانواده شمسایی است و یک خواهر و برادر به نام امیر نیز دارد.

وحید شمسایی عزادار شد

وحید شمسایی در آذرماه ۹۸ در سوگ پدر نشست. حاج آقا رضا شمسایی پس از تحمل دوران طولانی مدت بیماری سرانجام ۱۸ آذرماه در بیمارستان جم به ملکوت اعلا پیوست.

ازدواج وحید شمسایی

شمسایی در سال ۷۶ با یکی از اقوام خود ازدواج کرد. مراسم خواستگاری آنها به صورت سنتی برگزار شد.

فرزندان وحید شمسایی

حاصل این پیوند مشترک سه فرزند دختر به نام‌های نگار، کیانا و کیمیا است. کیانا و کیمیا دوقلو هستند.

شمسایی در استقلال

وحید شمسایی به دلیل علاقه زیادی که به تیم فوتبال استقلال داشت، در سال ۸۰ به عضویت این تیم درآمد تا در جام باشگاه‌های آسیا برای آبی‌پوشان به میدان برود.

فالکائو رکورد شمسایی را شکست

فالکائو، ستاره تیم ملی فوتسال برزیل در دیدار با تیم ملی اروگوئه در جام گراند پری موفق شد دو بار دروازه حریف خود را باز کند و به تعداد ۳۹۳ گل ملی برسد. فالکائو با یک گل بیشتر موفق شد از رکورد وحید شمسایی عبور کند و آقای گل جدید فوتسال جهان شناخته شود. شمسایی در برنامه عصر جدید قول داد آقای گلی جهان را از رقیب برزیلی خود پس بگیرد.

شمسایی در عصر جدید

وحید شمسایی در ۷ تیر ۱۳۹۸ با حضور در برنامه اعلام نتایج عصر جدید درباره زندگی پرفراز و نشیب خود صحبت کرد.

شمسایی در دورهمی

وحید شمسایی در ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود. او در این برنامه به پرسش‌های مدیری در مورد زندگی شخصی و ورزشی‌اش پاسخ داد.

شمسایی و تتلو

وحید شمسایی و امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو در فروردین ۹۹ گفت و گویی را از طریق لایو اینستاگرام انجام دادند که منجر به حواشی زیادی شد. تتلو زمانی که در ایران بود از حضور در تمرینات پرسپولیس و استقلال منع شده بود، به تمرینات تیم تأسیسات دریایی رفت و با استقبال وحید شمسایی رو به رو شد.

وحید شمسایی در تیم ملی

شمسایی حضور بسیار درخشانی را در تیم ملی فوتسال داشت و در ۱۸۹ بازی به میدان رفت. او توانست افتخارات فراوانی را با لباس تیم ملی به دست بیاورد.

افتخارات وحید شمسایی

افتخارات باشگاهی

نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه پیمان تهران (فصل ۱۳۷۹–۱۳۷۸) قهرمان لیگ ایران با باشگاه پیمان تهران (۱۳۸۰–۱۳۷۹) دو بار قهرمان لیگ ایران با باشگاه استقلال تهران (۱۳۸۱–۱۳۸۰) نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه استقلال تهران (۱۳۸۲–۱۳۸۱) عنوان سومی لیگ ایران با باشگاه ارم کیش قم (۱۳۸۳) نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه ارم کیش قم (۱۳۸۴) نایب قهرمان لیگ ایران با باشگاه تام ایران خودرو (۱۳۸۵) قهرمان لیگ ایران با باشگاه تام ایران خودرو (۱۳۸۶) قهرمان لیگ ایران با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (۱۳۸۷) قهرمان لیگ ایران با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (۱۳۸۸) قهرمان باشگاه‌های آسیا با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (۱۳۸۷) عنوان سومی لیگ ایران با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (۱۳۸۸–۱۳۸۹) قهرمان لیگ ایران با باشگاه گیتی پسند اصفهان (۱۳۹۰) قهرمان لیگ ایران با باشگاه دبیری تبریز (۱۳۹۲) قهرمان لیگ ایران با باشگاه تأسیسات دریایی تهران (۱۳۹۳) قهرمان جام باشگاه‌های آسیا با باشگاه تأسیسات دریایی تهران (۱۳۹۴) قهرمان لیگ ایران با باشگاه تأسیسات دریایی تهران (۱۳۹۴)

افتخارات ملی

قهرمان ۸ دوره مسابقات آسیایی تایلند (۲۰۰۰)، تهران (۲۰۰۱)، اندونزی (۲۰۰۲)، تهران (۲۰۰۳)، ماکائو (۲۰۰۴)، ویتنام (۲۰۰۵)، ژاپن (۲۰۰۷) و تایلند (۲۰۰۸) عنوان سومی مسابقات آسیایی ازبکستان (۲۰۰۶) و امارات (۲۰۱۲) قهرمان رشته فوتسال در المپیک ورزش‌های سالنی آسیا حضور و بازی در ۳ دوره جام جهانی فوتسال در گواتمالا (۲۰۰۰)، هنگ کنگ (۲۰۰۴) و برزیل (۲۰۰۸) بهترین بازیکن تورنمنت بین‌المللی مسکو (۲۰۰۰)

افتخارات فردی

بازیکن سال آسیا در سال‌های ۲۰۰۰، ۲۰۰۳، ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ و ۲۰۱۵ آقای گل رشته فوتسال در المپیک ورزش‌های سالنی آسیا جز ۵ بازیکن برتر جام جهانی فوتسال برزیل (۲۰۰۸) بر اساس انتخاب کمیته فنی فیفا بهترین مهاجم جهان (۲۰۰۸) کاپیتان تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف رکورددار بازی‌های ملی در تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی ایران با بیش از ۱۸۰ بازی ملی عضو تیم منتخب جام جهانی ۲۰۰۸ برزیل کاپیتان تیم منتخب ستارگان جهان ۲۰۰۹ برزیل آقای گل و بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا (۲۰۱۰ – اصفهان) عضو تیم منتخب ستارگان جهان (۲۰۱۰ – لیبی) بهترین بازیکن جام کنفدراسیون‌ها (۲۰۰۹ – لیبی) بهترین مربی سال ۹۲ فوتسال ایران در تیم دبیری تبریز بهترین مربی سال ۹۳ فوتسال ایران در تیم تأسیسات دریایی تهران عضو تیم ستارگان سال ۹۳ فوتسال ایران در دبیری تبریز عضو تیم ستارگان سال ۹۴ فوتسال ایران در تیم تأسیسات دریایی تهران آقای گل و بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۵ بهترین مربی سال ۹۴ فوتسال ایران در تأسیسات دریایی تهران چهار دوره بهترین بازیکن مسابقات جام ملت‌های آسیا بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا (۲۰۱۰) بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا (۲۰۱۵) بهترین بازیکن جام کنفدراسیون‌ها (۲۰۱۰) آقای گل لیگ برتر با باشگاه پیمان تهران (۱۳۷۹) آقای گل لیگ برتر با باشگاه ارم کیش قم (۱۳۸۴) آقای گل لیگ برتر با باشگاه تام ایران خودرو (۱۳۸۶) آقای گل لیگ برتر با باشگاه فولاد ماهان اصفهان (۱۳۸۷ و ۱۳۸۸) آقای گل جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با ۱۷ گل زده (۲۰۰۸) کد خبر 445138

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شمسایی و فالکائو شمسایی در استقلال امیر شمسایی آقای گل جهان وحید شمسایی در تیم ملی شمسایی و تتلو تیم های وحید شمسایی وحید شمسایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بهترین بازیکن جام باشگاه های آسیا تأسیسات دریایی تهران تام ایران خودرو فوتسال ایران وحید شمسایی تیم ملی فوتسال دبیری تبریز پیمان تهران ارم کیش قم گیتی پسند موفق شد عضو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ هندبال| تداوم پیروزهای مس و گیتی پسند

هفته هفدهم لیگ برتر هندبال با تداوم پیروزی‌های مس و گیتی‌پسند به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ هفته هفدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان امروز (شنبه - 25 فروردین) با برگزاری 6 دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس از سد فولاد مبارکه سپاهان گذشت، گیتی‌پسند برنده دربی اصفهان شد، شهیدشاملی کازرون برابر زغال سنگ طبس به پیروزی رسید و نفت و گاز گچساران پیکان را از پیش رو برداشت. 

در مهمترین دیدار هفته هفدهم صنعت مس کرمان مهمان فولاد سپاهان بود که نارنجی‌پوشان در یک بازی برابر و نزدیک توانستند میلی‌متری و تنها با یک گل بیشتر تعداد پیروزی‌های خود را به 16 برسانند و  دست پر به کرمان برگردند.

لیگ برتر هندبال| تداوم یکه‌تازی مس و اولین برد دهدشت

نیروی زمینی شهید شاملی کازرون نیز که میزبان زغال سنگ طبس بود، 29 بر 23 حریف خود را شکست داد و 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.گیتیزن‌ها نیز در دربی اصفهان میهمان پرواز بودند که برنده از زمین خارج شدند.

در دیگر بازی‌های هفته هفدهم نفت و گاز گچساران و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد نیز مقابل حریفان خود پیروز شدند.

نتایج کامل دیدارهای هفته هفدهم به این شرح است:
فولاد مبارکه سپاهان 26 - صنعت مس کرمان 27
نفت و گاز گچساران 28 - پیکان خراسان 23
پرواز هوانیروز اصفهان 18 - گیتی پسند اصفهان 22
نیروی زمینی شهید شاملی کازرون 29 - زغال سنگ طبس 23
آلومینیوم اراک 28 - فرازبام خاییز دهدشت 27
فولاد سپاهان نوین 25 - پلیمر خلیج فارس خرم آباد 26

با این نتایج مس با 34 امتیاز صدرنشین باقی ماند  و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با 29 امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند. فولاد مبارکه سپاهان با 24، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با 23، نفت و گاز گچساران با 20، پیکان خراسان با 12، سپاهان نوین با 10، آلومینیوم اراک با 7، پرواز هوانیروز با 6 و فراز بام‌خائیز دهدشت با 4 امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. 

هفته هجدهم لیگ سی و ششم 30 فروردین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند
  • قرارداد مربی گیتی‌پسند اصفهان تمدید شد
  • تیکه دوباره و جدید سریال نون خ به وحید شمسایی! + ویدئو
  • قهرمان لیگ برتر، اسکلت تیم ملی را در آسیا شکل می‌دهد
  • آشنایی کامل با 14 شوالیه شمسایی برای فتح آسیا
  • پیروزی تیم هندبال گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • پیروزی گیتی پسند در شهرآورد اصفهان
  • تداوم صدرنشینی مس در لیگ برتر هندبال
  • لیگ هندبال| تداوم پیروزهای مس و گیتی پسند
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم