Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد الدعایه به کنفدراسیون فوتبال آسیا انتقاد شدیدی کرد و عنوان کرد این تعداد مبتلایان الهلال قبل از هر چیزی می تواند به رقبا ضرر برساند.

محمد الدعایه دروازه سابق الهلال و تیم ملی عربستان از لغو نشدن بازی الهلال با شهر خودرو انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری، AFC درخواست الهلال مبنی بر تعویق بازی امشب این تیم با شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا به دلیل افزایش تعداد کروناهایی اش را نپذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الدعایه در مصاحبه با نشریه «الریاضیه» گفت:

انتظار رد درخواست از سوی AFC رو داشتم و این عجیب نیست چون تاریخ ثابت می کند همیشه این نهاد علیه الهلال کار کرده است. افتضاح داوری فینال سیدنی در سال 2014 را یادم می آید. همچنین در چند سال گذشته وقتی در ورزشگاه های ایران بازی می کردیم، ناعدالتی را می دیدیم.

الدعایه افزود:

این تعداد مبتلایان الهلال قبل از هر چیزی می تواند به رقبا ضرر برساند. همچنان که سرمربی شهر خودرو قبل از بازی درباره این موضوع ابراز نگرانی کرد. به نظرم تیم با این تعداد از بازیکنان هم می تواند برنده بازی باشد.

بیشتر بخوانید:

 لیگ قهرمانان آسیا | درخواست الهلال برای تعویق بازی با شهر خودرو رد شد

الهلال عربستان، خواهان تعویق دیدارش با شهرخودرو شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشلی کول: کریستیانو رونالدو سخت‌ترین حریف و کابوس من بود

دو تن از بهترین های تاریخ لیگ برتر انگلیس، همدیگر را «سخت ترین رقیب» صدا می زنند. 

طرفداری | اشلی کول امروز اولین ورودی تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس در سال 2024 لقب گرفت. کول پس از دریافت این افتخار فاش کرد که کریستیانو رونالدو اسطوره پرتغالی، سرسخت ترین حریفی است که او در طول دوران حرفه ای خود با او روبرو شده است.

کول، ستاره  پرتغالی سابق منچستریونایتد و فعلی النصر را به عنوان یک فوتبالیست کامل توصیف کرد و فاش کرد که چگونه وینگر سابق یونایتد پس از ورود به عنوان یک بازیکن جوان از اسپورتینگ لیسبون، به سرعت با فوتبال سطح بالای انگلیس سازگار شد. مدافع انگلیسی همچنین ادعا کرد که این بازیکن پرتغالی در زمین برای او کابوس ساخته است.

سخت ترین حریف من؟ در طول سال ها، من و کریستیانو رونالدو نبردهای سختی داشتیم و احترام متقابل برای یکدیگر قائل هستیم. او به عنوان یک بازیکن ناشناخته به لیگ برتر آمد اما به سرعت فهمید که برای تبدیل شدن به یک بازیکن سطح بالا، به چه چیزهایی نیاز است. او مشتاق یادگیری و وفق دادن خودش با شرایط بود. او می خواست بهترین بازیکن جهان شود و در نهایت به یک ماشین تبدیل شد.

کول ادامه داد: 

او همه چیز را داشت. می توانست دریبل بزند، پشت سر مدافعان حرکت کند، بپرد و ضربه سر بزند و به سمت داخل یا بیرون حرکت کند. بنابراین می گویم او همیشه مرا به دردسر می انداخت و کابوس من بود. اما همیشه سعی می کردیم یکدیگر را شکست دهیم و گاهی اوقات بهترین بازی خود را مقابل هم ارائه می دادیم.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ اشلی کول وارد تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس شد

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • «جوانگرایی» در تیم ملی فوتبال ایران چه زمانی صورت خواهد گرفت؟
  • عکس| شاگرد سابق نکونام آبی‌پوش شد
  • فرگوسن و کلوپ هم نمی توانند برای فوتبال ایران کاری کنند | با تیم قلعه نویی خیلی سریع حذف می شویم
  • والیبالیست  سیرجان: با همدلی پیکان را شکست دادیم/ هدفمان قهرمانی است
  • سرمربی الهلال و صحبتهای جالب در مورد ماه رمضان
  • علاقه شدید یک بازیکن برای پرسپولیسی شدن | یاغی سابق سرخپوش می شود؟
  • حاشیه جدید البلیهی: رونالدو نه، مثل خودم شادی می‌کنم!
  • بازیکن ایده‌آل از نگاه لامین یامال؛ ترکیبی از بازیکنان فعلی و سابق بارسلونا
  • نگاهی به بازیکنان همنام معروف در تاریخ فوتبال ایران
  • اشلی کول: کریستیانو رونالدو سخت‌ترین حریف و کابوس من بود