Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل گمرکات استان مرکزی با بیان اینکه "درآمد بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی به بیش از ۵۰۷ میلیارد ریال رسید" گفت: ۲۸۲ پرونده قاچاق در استان مرکزی تشکیل شد. - اخبار استانها -

اسماعیل حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک با اشاره به عوامل قاچاق اظهار داشت: در سال‌های گذشته گمرکات برای سرعت بخشیدن به امور گمرکات سامانه الکترونیکی ایجاد کرده و این امر باعث کاهش مدت زمان ترخیص کالا شده و قبل از حضور کالا در کمرگ پروسه اداری و قانونی آن نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل گمرکات استان مرکزی تصریح کرد: افرادی که حجم بالایی از کالا در گمرکات استان مرکزی دارند مستقیماً کالا آنها به کارخانه ارسال می‌شود تا علاوه بر افزایش سرعت، خسارت نیز کاهش پیدا کند و هرگونه خدمات درخور به آنها ارائه می‌دهیم و تمام تشریفات گمرکی در محل شرکت انجام می‌شود.

حسینی خاطرنشان کرد: گمرکات استان مرکزی بنا بر درخواست افراد در روزهای تعطیل و خارج از زمان اداری نیز خدمات ارائه و کالاها را ترخیص می کند و الکترونیکی بودن سامانه گمرکات از حضور فیزیکی افراد جلوگیری می کند و در گمرکات استان مرکزی در راستای ترخیص کالا مشکلی وجود ندارد و سامانه نیز به روزشده و افراد می‌توانند از محل کار یا منزل کار صادرات را انجام دهند.

وی بیان کرد: متاسفانه بانک مرکزی به سبب مشکلات ارزی به افراد ارز نمی‌دهد, در صورتی که بانک مرکزی اسناد مربوطه را تایید نکند نمی‌توانیم کالاها را ترخیص کنیم و این امر از مشکلات موجود است.

اعلام رسمی خروج ته لنجی از برخی گمرکات؛ هر لنج معادل 30 وانت بار ترخیص می‌کند / بازخوانی هشدارهای ارزی همتی در خصوص کالای ملوانیترخیص 1190 دستگاه خودرو طی سه ماه از گمرک/70 درصد خودروهای متروکه بدون ثبت سفارش وارد گمرک شدندحیدری: سوءمدیریت در گمرک‌های کشور به کمک تحریم‌ها آمده است

مدیرکل گمرکات استان مرکزی عنوان کرد: 282 پرونده قاچاق در استان مرکزی تشکیل شده و تعداد 277 پرونده های قاچاق بالای 10 میلیون ریال تشکیل شده و ارزش پرونده های متشکله بیش از 248 میلیارد ریال است.

حسینی ادامه داد: در آمار قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی 4 درصد و از لحاظ پرونده 32 درصد رشد داشته ایم و کالاهای کشف شده اعم از پارچه، لوازم خانگی برقی، ماینر، لوازم یدکی خودرو، موتور سیکلت، لوازم خانگی غیربرقی، فلش، گردو، بادام، پوشاک، هارد، دستگاه جوش، یراق آلات، اسباب بازی، آرایشی و بهداشتی و غیره است.

وی افزود: در 5ماه امسال میزان درآمد بر ارزش افزوده گمرکات استان مرکزی بیش از 507 میلیارد ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گمرکات استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۴۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

وی افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی از اول فروردین اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • برگشت ۶ هزار و ۷۰۰ ریال مالیات به مودیان تولیدکننده زنجانی
  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • مالیات بر ارزش افزوده کالا‌های اساسی به یک درصد کاهش یافت