Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مدارس یکی از نگرانی‌های بزرگ ستاد مدیریت بحران کرونای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است. - اخبار استانها -

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مدارس یکی از نگرانی‌های بزرگ ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: متاسفانه گزارشات مختلفی که توسط بازرسان بهداشت محیط ثبت شده از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تعدادی از مدارس زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان حکایت دارد.

استان مرکزی با مسئله عدم وجود مربی بهداشتی در مدارس روبه‌رو استتفویض اختیار به مدارس؛ برگزاری کلاس‌های حضوری مشروط به اجرای دستورالعمل‌های بهداشتینماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: به دنبال ایجاد تحول در فضای مدارس سیستان و بلوچستان هستیم

وی با بیان اینکه سرد شدن دمای هوا و عدم رعایت پروتکل‌ها در مدارس می‌تواند بحران‌ساز شود، افزود: امیدواریم با دقت نظر  بیشتر  مسئولان مدارس و همکاری هرچه بیشتر دانش‌آموزان و اولیای آنها شاهد حفظ سلامت دانش‌ آموزان در این شرایط  باشیم.

هاشمی شهری بیان کرد: بازرسان سلامت محیط و کار در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در روزهای اخیر بیش از یک هزار و 450 بازدید از وضعیت بهداشتی مدارس انجام داده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ادامه داد: در این بازدیدها تیم‌های بهداشتی بر وضعیت بوفه و آبخوری مدارس، تهویه مناسب کلاس‌ها و سالن‌ها، رعایت فاصله‌گذاری، نظافت و گندزدایی میز، صندلی و سطوح و استفاده از ماسک توسط معلمان و دانش‌آموزان نظارت می‌کنند و همه نواقص مشاهده شده در مدارس به آموزش و پرورش اعلام می‌شود.

انتهای پیام/392/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سیستان و بلوچستان ویروس کرونا سیستان و بلوچستان عدم رعایت پروتکل های بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان عدم رعایت پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان

به خبرگزاری مهر، حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر فارس گفت: در پی وقوع سیل در جنوب شرق کشور، مؤسسه خیریه‌ای شیرازی بسته‌های معیشتی، حمایتی و بهداشتی به ارزش ۲۳ میلیارد ریال به سیل زدگان منطقه زرآباد سیستان و بلوچستان کمک کرد.

وی افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی، بهداشتی، حمایتی، پوشاک و پتو است که در راستای اهداف بشردوستانه هلال احمر جهت کمک به هموطنان سیل‌زده سیستانی تهیه شده است.

درویشی در ادامه گفت: مؤسسه خیریه شهدای کربلا مسجد حاج عباس شیراز، بیش از ۴۰ سال است که به طور مستمر به انجام کارهای خیر فعالیت داشته است و به عنوان یکی از خیرین هلال احمر فارس نیز شمرده می‌شود.

کد خبر 6086185

دیگر خبرها

  • برای احقاق حقابه سیستان از همه اهرم‌ها باید استفاده شود
  • واکسیناسیون فلج اطفال در مناطق عشایری کرمانشاه
  • برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد
  • کمک ۲۳ میلیاردی موسسه خیریه‌ای شیرازی به سیل سیستان‌وبلوچستان
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • آیین افتتاح برنامه ملی سلامت خانواده و نظام ارجاع در شهر زاهدان