Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه از برخورد پراید و پژو در آزاد راه ساوه-تهران با ۵ سرنشین مصدوم خبر داد.

این مرکز اعلام کرد: مرکز ارتباطات اورژانس شهرستان زرندیه ساعت ۴:۴۰ بامداد امروز ۳۰ شهریورماه خبری از برخورد یک دستگاه پژو با پراید در آزادراه ساوه-تهران ۵ کیلومتری شهر مامونیه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های عملیاتی اورژانس شهری مامونیه و جاده‌ای پرندک و تیم امدادی هلال احمر آزاد راه بلافاصله با هدایت کارشناس دیسپچ به محل حادثه اعزام شدند.

تیم‌های عملیاتی بعد از رسیدن به محل حادثه اقدامات درمانی پیش بیمارستانی را برای مصدومان این حادثه انجام می‌دهند و ۵ تن مصدوم این حادثه را برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل می‌کنند.

آزاد راه ساوه - تهران به عنوان یکی از مسیر‌های شریانی کشور با حجم ترافیکی بالا در طول سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث رانندگی تلخ و مرگبار بوده است و با توجه به آمار‌ها میزان سوانح رانندگی منجر به مرگ در این مسیر شریانی و مسیرهای منتهی به آن همواره سبب داغدار شدن بسیاری از خانواده‌ها شده است.

به گفته سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی آزاد راه ساوه - تهران، آزاد راه ساوه - همدان، محور اراک- قم، محور فرمهین - اراک، محور ازنا، محور زالیان، محور اراک - توره، محور دلیجان- اصفهان، محور بوئین زهرا و ... از محور‌های مواصلاتی استان مرکزی هستند که بیشترین سوانح رانندگی منجر به فوت در ۴ ماه امسال در این مکان‌ها رخ داده است.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزادراه ساوه تهران حوادث جاده ای آزاد راه ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی

ایرج کیانی رئیس جمعیت هلال‌احمر بروجن گفت: در پی برخورد رخ به رخ پژو و کامیونت ایسوزو در محور بروجن به خوزستان حوالی روستای گدارکبک ۲ نفر جان باخت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید

حادثه مرگبار در محور بروجن به شهرکرد

وی افزود: مصدومان حادثه پس از رهاسازی به بیمارستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم درپی برخورد شاخ به شاخ دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد خودرو با گاردریل در آزاد راه قزوین - رشت