Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:42:24 GMT

پیست بین‌المللی اسکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۱۵۲

پیست بین‌المللی اسکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

ایسنا/لرستان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: پیست بین‌المللی اسکی ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طرح آب‌رسانی به روستاهای زیان‌دیده از اجرای طرح قمرود باید سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی با اشاره به آب‌رسانی به ۹۹ روستای این شهرستان، تصریح کرد: هرچه زودتر کار آب‌رسانی به آن‌ها را باید بتوانیم انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس تصریح کرد: کارخانه دولتی تبدیل پودر کربنات کلسیم به کاغذ الیگودرز تاکنون ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تلاش می‌کنیم که هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس در ادامه گفت: پیست بین‌المللی اسکی با منابع ملی و استانی در حال انجام است و بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

خدابخشی با اشاره به طرح ایجاد مجتمع گردشگری در این شهرستان، افزود: این پروژه محرک توسعه است و اشتغال‌زایی خوبی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه جاده دسترسی آبشار چکان در حال آسفالت بوده و زیرساخت‌های آن در حال انجام است، بیان کرد: امامزاده محمدحسن سالانه حدود یک‌میلیون زائر دارد و تمام انرژی خود را گذاشته که کار آسفالت این جاده هرچه زودتر انجام شود.

خدابخشی ادامه داد: یکی دیگر از پروژه‌های الیگودرز کارخانه لاستیک بارز لرستان بوده که در شهرک صنعتی الیگودرز در حال احداث است.

وی اظهار کرد: بخشی از عملیات اجرایی آن شروع شده و ۴۰۰۰ نفر شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌کند و بیش از ۲۲۰۰ میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری پروژه است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس تصریح کرد: راه‌آهن ازنا-الیگودرز-اصفهان نزدیک به ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتبار خوبی هم در قانون بودجه ۹۹ برای آن مصوب شده و یکی از پروژه‌های فعال عمرانی کشور بوده و پیمانکار آن‌هم توانمند است.

خدابخشی با بیان اینکه توانیر برای پست ۴۰۰ کیلوولت برق آماده است که عملیات اجرایی آن را شروع کند، افزود: ناحیه صنعتی چمن سلطان گندمینه که استارت آن زده شده مطالعات آن انجام و هفته گذشته پیمانکار انتخاب شد که عملیات اجرایی را شروع کند.

وی با اشاره به اینکه قرار است زمینی که ۵۰ هکتار مساحت دارد آماده و در اختیار سرمایه‌گذاران قرار بدهد، خاطرنشان کرد: مجتمع کشت و صنعت ۵۰۰۰ رأسی الیگودرز نیز پروژه مهمی است و اشتغال‌زایی خوبی دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی محمد خدابخشی پروژه ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، فرزین بهنام فر گفت: براین اساس در استان البرز رتبه هشتم کشور را در این زمینه کسب کردیم.

وی بیان کرد: یکی از اصلی ترین الزامات شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) بهبود فضای کسب و کار است که شاخص ها و مولفه های زیادی دارد.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز گفت: بنابراین در تلاش هستیم تا جذب سرمایه گذار داخلی وخارجی، تسهیل گری و شفاف سازی هرچه بیشتر را در عرصه فضای کسب و کار داشته باشیم.

بهنام فر اضافه کرد: همچنین در سالجاری تمام برنامه ریزی ها صورت گرفته تا در جذب اعتبارات براساس جلساتی که با معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز داشتیم این جذب به موقع انجام شود و پایان شهریورماه جاری مهلت زمانی لازم به شمارمی رود .

وی یاد آورشد: بنابراین مناقصه ها باید به موقع انجام  و استفاده از ظرفیت های مولد سازی در تمام زمینه به جد دنبال شود.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان البرز در ادامه به اهمیت اجرای پروژه های مدرسه سازی اشاره کرد و افزود:  مشکلات مدارس را داریم حل می کنیم و اکنون برخی از مدارس مالک دیگری دارد به طوریکه  وراث آمده اند و ادعا درند که واگذار شود.

وی گفت: بنابراین  زمین های دیگری که شناسایی شده را در صددد هستیم برای این منظور معاوضه کنیم.

وی اضافه کرد: درسال جهش تولید با مشارکت مردم تمام برنامه ریزی ها و تلاش ها معطوف به تکمیل پروژه های نیمه تمام است.

دیگر خبرها

  • تامین ۲۷۱ هکتار زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان نیر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد/ حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • آغاز هفته چهارم لیگ بین المللی اسکی اسنوبرد با حضور اسکی بازان روس در پیست بین المللی توچال
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان