Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@18:03:00 GMT

احکام اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۵۵۲۴۰

احکام اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان اهدا شد

طی نشستی در کمیته فنی فدراسیون احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان به ایشان اهدا گردید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان ؛ طی نشستی در کمیته فنی فدراسیون با حضور دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون ، زهرا داودی نایب رئیس بانوان ، عباس آقکوجکی رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان و اعضای کمیته فنی فدراسیون ، احکام صادره از سوی رئیس و دبیر فدراسیون برای اعضای انجمن بسکتبال ناشنوایان به ایشان اهدا گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه آقاکوچکی رئیس انجمن بسکتبال ناشنوایان گزارشی از عملکرد انجمن در سالهای گذشته و فعالیتهای مجازی در زمان کرونا ارائه نمود. وی در ادامه افزود افرادی که با انجمن بسکتبال همکاری میکنند تنها به واسطه عشق ، علاقه و تعصبی که به رشته خود و ورزش ناشنونایان دارند و بدون چشمداشت در این عرصه مقدس فعالیت می نمایند. دکتر معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون نیز در ادامه اظهار داشت : انجمن هایی که از کادر مجرب ، متعهد و متخصص که انگیزه های لازم را برای کار داشته و از دانش و سوابق اجرائی کافی برخوردارند بهره ببرند میتوانند در عرصه های ملی و بین المللی موفقیت هایی را بدست آورند و خوشبختانه این امر مهم در انجمن بسکتبال محسوس و قابل مشاهده است. سرپرست دبیری فدراسیون در ادامه افزود : استعدادیابی از اولویت های مهم ، محورها و سیاست های کلی هیئفدراسیون است و  امیدواریم شاهد تحرک ، تحول ، توسعه و گسترش این رشته در میان ناشنوایان عزیز باشیم. در پایان این جلسه اعضای انجمن بسکتبال دقایقی را مهمان دکتر تیشه گران رئیس فدراسیون بودند. لازم بذکر است برا اساس احکام صادره ؛ رامین فرزانه پور به عنوان (دبیر) و مریم دهستانی (نایب رئیس بانوان) ، محمدرضا آقاکوچکی (عضو شورای فنی انجمن بسکتبال) ، امیر نامور (مسئول کمیته آموزش و مربیان) ، مسعود عماری (عضو هیأت رئیسه) ، غزل روشن (مسئول روابط عمومی) ، محمود سجادی (مسئول کمیته پرورش و استعدایابی) ، محمود شفیعیون (مسئول کمیته مسابقات و داوران)  انجمن منصوب شدند.     انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۵۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، دکتر رامین نسیمی دوست، معاون درمان دانشگاه گفت: زنده یاد لیلی سماواتی، ۶۱ ساله، اهل و ساکن شهرستان اردبیل که بدنبال سکته مغزی در بخش ICU بیمارستان علوی اردبیل بستری شده بود علیرغم مراقبت‌های درمانی و وجود علائم مرگ مغزی و پس از تشخیص و تایید توسط متخصصین و کوردیناتور‌های واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با رضایت خانواده ایشان، ساعت ۲/۳۰ روز دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ جهت اهدای عضو به بیمارستان امام خمینی (ره) تهران اعزام شد.

دیگر خبرها

  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • تجلیل از رئیس دادگاه خلاق بخش سراجو در مراغه
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد